Hvor like evt. ulike er dine barn?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Det sies at søsken ofte er og blir veldig ulike.
Ser bare på meg og min søster. Verdens beste venner, men guriland så ulike. Tenker ikke da først og fremst på utseende.

Her venter vi nr. 2 nå så skal bli spennende å se:)

Hvordan er det hos dere?:)
 
Er kjempespent selv!:D jeg og broren min er like på noen områder, men aller mest ulike:p tror mye av det vi er like på er ting som er tillært i oppveksten.
 
Er kjempespent selv!:D jeg og broren min er like på noen områder, men aller mest ulike:p tror mye av det vi er like på er ting som er tillært i oppveksten.

Ja, hihi.
Vi har jo jevngammel fra før omtrent og venter det nå også:D

Om nestemann er like aktiv, sosial, tillitsfull etc.
 
Jeg og søsknene mine er som natt og dag på noen områder, og veldig like på noen..
For eksempel er vi veldig sta alle tre.. Min søster er konfliktsky, hun liker ikke hissige diskusjoner..
Jeg og min bror er totalt forskjellig der, vi er ikke redd for konflikter og står for det vi mener ;-)
Min søster er lik vår mor, mens jeg og min bror er lik vår far :)
 
Vi er tre søstre som er veldige ulike!
Har nå en gutt og ei jente og de er som natt og dag. Det vil si at gutten er veldig lik på faren når han var liten og jenta er veldig lik på meg ;) Tenker da på personlighet og væremåte, av utseende er de som snytt ut av nesa på faren og hans søstre :p
Blir spennende og se hvordan lillebror som snart kommer blir :)
 
Jeg og søsteren min er utrolig like både i sinn og væremåte. Er ikke helt ulike utseendemessig heller.
 
De er som natt og dag!

Hun stille, rolig, kunne ta med på kafe, shoppe, sov hele natta gjennom fra hun var et par mnd..

Han ekstremt aktiv, sover urolig, våkner mye og veldig sta og irritabel (i alle fall nå)

Men det er vel kanskje litt forskjell på kjønnene også :)
 
Kan håpe på en sovebaby her . Lov å drømme.
Guttungen var det stikk motsatte iallefall. Sover fremdeles dårlig:p:rolleyes:
 
Det er jeg også kjempespent på! Nå har vi jo blitt kjent med vår første, så kommer det snart en til som sikkert er helt annerledes. :)
 
Mine gutter er som natt og dag.
 
Vesla og minsten er like av utseende.
Begge er sovebarn, kan tas med på sene middager, kan legges overalt og er en drøm å ta med på ferie.

Vesla gliste hele tiden, minsten er kjipt med glisene.

Vesla var frempå, minsten er sjenert.

Vesla var pappadalt, minsten er mammadalt:)
 
Tvillingene våre kunne ikke vært mer ulike i både utseende å oppførsel. Folk som ikke har møtt dem før,tror knapt dem er søsken:p
 
Ja ikke sant:D det blir så spennende å se! Både i utseende og væremåte:)
Ja helt sant!
Din gutt er lys i håret sant?

Min var jo veldig mørk, både i hud og hår ved fødsel akkurat som mannen.
Jeg var dog skalla og lys. hehe. Så kanskje Snuppa er det:p
 
Ja helt sant!
Din gutt er lys i håret sant?

Min var jo veldig mørk, både i hud og hår ved fødsel akkurat som mannen.
Jeg var dog skalla og lys. hehe. Så kanskje Snuppa er det:p
Han var rimelig skalla til han var over året han:p men jo han er lys:) jeg hadde helt hvitt da jeg var liten nesten:) mannen var lys men ikke så lys som meg:p guttungen har fra starten av vært veldig lik på pappaen sin, blitt bittelitt mer meg å se nå kanskje:p
 
Han var rimelig skalla til han var over året han:p men jo han er lys:) jeg hadde helt hvitt da jeg var liten nesten:) mannen var lys men ikke så lys som meg:p guttungen har fra starten av vært veldig lik på pappaen sin, blitt bittelitt mer meg å se nå kanskje:p

Herlig:D

Her har guttungen min nese av utseeende , ellers er han mest lik pappan:p
 
Jeg må ha en mann med ekstremt sterke gener, han har en sønn fra et tidligere forhold som er klin lik han. Og nå har vi fått ei lita jente som er helt skremmende lik broren sin (og far).. Så han har barn med to forskjellige damer og barna ligner. Og da mener jeg ikke søskenlikhet, jeg mener så lik at bilder av dem blir feiltatt for å være hverandre. Jeg har vært i livet hans siden før sønnen ble født, og må si at av og til ser jeg på jenta mi og blir nesten litt skremt. Hehe, men det gjør ikke noe fordi sønnen hans var og er et helt nydelig vakkert barn :))
 
Back
Topp