Hvor lenge varte din fødsel?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har du født flere barn? :) Var fødslene lik?
 
Født en gang, ble vel 60 timer fra start til slutt. Urk... [emoji58]
 
Første tok 54 timer
Andre tok 28 timer

Begge endte i hastesnitt
 
Kun født en gang. Varte 11 timer dra første tegn. Usikker på hvor lenge jeg var i aktiv fødsel!
 
Hadde vel rier eller kynnere eller hva det heter ca hvert 5. - 10. minutt i nesten 3 dager før de endelig tok meg inn og da hadde jeg 6cm åpning. Jenta vår kom 8t senere :)
 
Første fødsel startet med at vannet gikk. Fra da og til han var ute, tok det 9,5 timer. Aktiv fødsel i 5 timer.
Andre fødsel starter når som helst i disse dager, så spennende å se hvor lang/kort tid det tar i forhold.
 
Fra jeg ble satt i gang og til han var ute tok det 4 timer, så veldig raskt og intenst.
Eneste barnet så har ikke noe å sammenligne med
 
Første : 3,5 t fra første rie
Nr 2: 2 t fra første rie.
Ble mye mer intenst med nr 2. Ingen pustepauser. Nr en kom jeg inn på sykehuset med full åpning. Vannet gikk i taxi utenfor. En forferdelig tur.. sank sammen i sengen på fødestuen og følte meg plutselig helt flott. Hadde full åpning og de verste smertene var over.hadde kun rier hvert 5. Min.
Med nr 2. Drypp. Slått av for å sove. Pang rier nonstopp og føltes mye verre enn nr 1. Tyngre fødsel også. Større unge
 
Har født 3 barn. Fødsel nr 1 og 2 var ganske lik.
Nr 1 startet med vannavgang, og tok ca 6t. Aktiv fødsel ca 4t
Nr 2 ble igangsatt, og tok 8t fra første pille. 3,5t aktiv fødsel
Nr 3 startet med vannavgang og tok 4,5t fra første tegn. Aktiv fødsel på 50.min Var veldig glad for at jeg måtte inn på sykehuset med en gang vannet gikk med siste, ellers så hadde vi ikke nådd sykehuset [emoji28]
 
Back
Topp