Hvor lenge var dere sammen før dere fikk barn?

11,5 år sammen ved termin og gift i nesten 1 år. Nesten klisjé å ha termin innen første året som gift [emoji12]
 
Hadde vert sammen rett over 2år da jenta vår ble født.
 
19 mnd'r :)
 
2 måneder :woot: Syns det er ganske fælt å tenke på. Stor overraskelse altså. Jeg var 100% sikker på at jeg ikke kunne bli gravid, har levd med en angst for det i over 10 år. Derfor er det uaktuelt å ta det bort når det først har skjedd. Dessuten, uansett hva som skjer mellom meg og han, så vet jeg at vi blir gode foreldre.
Noen erfaringer eller tanker om dette? ikke skrem meg da :wacky:
Jeg selv synes det er litt skummelt, fordi situasjonen på en måte ikke er stabil. Men perfekt vil det vel aldri bli, og det kan jo allikevel gå ganske bra? Eller?
Jeg tror det går helt fint. Dere er vel voksne, og du sier at dere blir gode foreldre uansett. Det er jo det viktigste, også kan vi håpe at dere to blir lykkelige sammen som par også :) Jeg sier det samme til deg som jeg tenker om meg selv som ble gravid etter 6 mnd med min kjæreste [emoji28]
 
Når baby er født har vi vært sammen i 5 og gift i 1 år :)

Jeg tror man bare blir tryggere på hverandre, men at man aldri kan vite hvordan fremtiden blir nettopp fordi man kun bestemmer over seg selv og ikke partneren. Har man litt erfaring med forhold tror jeg man fort finner ut om personen er en fyr man kan tenke seg å få barn med. Så ikke føl på at dere har vært kort sammen, tenk så fantastisk lykkefølelse å BÅDE være nyforelsket i mannen og i baby [emoji7]
 
Vi har vært sammen i 3 år og er nå gravide ♡
 
Frøkna kom i januar og i mai hadde vivørt sammen i to år.
 
Ble gravid med nåværende mann to måneder inn i forholdet. Nå har vi vært sammen i tre år, og giftet oss i sommer. Venter felles barn nummer to på forsommeren neste år.
 
Back
Topp