Hvor lenge var dere sammen før dere fikk barn?

10 år[emoji4] ble sammen når vi var 17, og har nettopp fått vårt første barn sammen [emoji173]️
 
3 år hadde vi være sammen før vi fikk første barnet (sept 15) [emoji4] nå venter vi nr 2 i februar [emoji173]️
 
Vi har vært sammen i 8 år og vi får vårt første barn i juli/august.
 
3 år
 
2 måneder :woot: Syns det er ganske fælt å tenke på. Stor overraskelse altså. Jeg var 100% sikker på at jeg ikke kunne bli gravid, har levd med en angst for det i over 10 år. Derfor er det uaktuelt å ta det bort når det først har skjedd. Dessuten, uansett hva som skjer mellom meg og han, så vet jeg at vi blir gode foreldre.
Noen erfaringer eller tanker om dette? ikke skrem meg da :wacky:
Jeg selv synes det er litt skummelt, fordi situasjonen på en måte ikke er stabil. Men perfekt vil det vel aldri bli, og det kan jo allikevel gå ganske bra? Eller?
 
2 måneder :woot: Syns det er ganske fælt å tenke på. Stor overraskelse altså. Jeg var 100% sikker på at jeg ikke kunne bli gravid, har levd med en angst for det i over 10 år. Derfor er det uaktuelt å ta det bort når det først har skjedd. Dessuten, uansett hva som skjer mellom meg og han, så vet jeg at vi blir gode foreldre.
Noen erfaringer eller tanker om dette? ikke skrem meg da :wacky:
Jeg selv synes det er litt skummelt, fordi situasjonen på en måte ikke er stabil. Men perfekt vil det vel aldri bli, og det kan jo allikevel gå ganske bra? Eller?

Det kan gå bra og det kan gå dårlig. Men det samme kan gjelde om man har vært sammen i 10 år før man får barn. Man må nok bare gjøre det beste ut av den situasjonen man er i.
Jeg har ikke erfaring selv men kjenner et par som fikk unge ca 9-10 måneder etter at de møttes første gang. I dag, ca 12-13 år etter, har de to barn, er godt gift og har det veldig bra. Håper det samme kommer til å gjelde dere ;)
 
Ble gravid etter 1,5 år:)
 
5 år [emoji4] nå har vi vært sammen i 10 og får snart nr 2 [emoji4]
 
Vi var Sammen 2 år før vi ble gtavide med førstemann[emoji4]
 
Starta prøving etter ca 1.5 år, var gravid 2 år etter vi ble samen
 
Gravid etter 9 mnd med første..


Denne gangen hadde vi ingen store forhåpninger siden mannen var sterilisert. Startet derfor allerede prosessen med refertilisering etter 4 mnd, og 3 mnd etterpå var jeg gravid :happy:
 
Back
Topp