Hvor lenge var dere sammen før dere ble samboere?

2 år.
Hadde avstandsforhold de to årene. Føler forholde vårt ble sterkere av det, og av lengselen etter å bo sammen. :Heartred
 
Par uker. Mest pga han var usikker på om han var allergisk mot kattene mine. Så vi ville teste han og katt før vi invisterte for mye følelser i forholdet. Jeg var en pakkeløsning for å si det sånn [emoji6]
 
Bodde nesten sammen i forsvaret da,men flytta ikke sammen før etter 1,5 år sammen kanskje :) var avstandsforhold 1 år og to mnd..
 
Vi ble sammen i 2009, flytta sammen i 2011. Så flytta han i 2012 for jobb mens jeg studerte, men det tok ikke mange mnd før jeg flytta etter..
 
2 uker :p
 
4 år.
 
Han bodde mer eller mindre på min hybel fra dag 1, men flytta skikkelig sammen etter 1 år da begges leiekontrakter gikk ut :)
 
Vi har plutselig blitt gravide etter bare 2 måneders bekjentskap. Men nå som vi venter barn tenker vi begge at det er naturlig å flytte sammen. Men for å gjøre ting mest mulig normalt har vi tenkt at vi venter 6 måneder. Er det noen som har noen synspunkter på om det er smart eller dumt å vente med å flytte sammen mens jeg går gravid?
 
Ble samboere når vi fant ut vi ventet en liten en.. :p Altså, før vi ble offisielt sammen..
 
Jeg har barn fra før så den uka jeg hadde dem, kom han hver kveld og overnattet til tidlig morgen fra dag 1.
Den uken jeg ikke hadde barna mine, bodde jeg hos han i en uke.
Men "offesielt" flyttet vi ilag 3mnd etter vi ble ilag ;)
 
10 måneder. Hadde det ikke vært for at jeg gikk på folkehøgskole i andre enden av landet, hadde jeg nok flyttet inn til han før.
 
3 uker trur jeg det var [emoji6] Vært sammen i over 12 år og venter førstemann nå [emoji173]
 
Vi ble samboere før vi ble kjærester [emoji23]
 
Vi flyttet sammen egentlig med en gang. Han bodde i sentrum og jeg jobber i sentrum.
Ble lettere for meg og vi var sammen hele tiden.

Vi kjøpte leilighet etter vi hadde vært sammen rundt 2 år.
Vært sammen i over 9 år nå :Heartred
 
Back
Topp