Hvor lenge sammen?

Vi har vært sammen i 8 år og gift i 1,5 år :)
 
Finnes vel ingen fasit! Vi hadde vært sammen i 3mnd da jeg ble gravid, og nå venter vi nr 2 :D Helt riktig for oss. Vi var i slutten av 20-årene da,og hadde "ventet" på hverandre før det ble oss to..snart 4:woot:;)
Nesten akkurat samme situasjon her, herlig :D
 
Vi hadde vært sammen 5 år når jeg ble gravid første gang, nå er nr. 2 på vei og vi har nå vært sammen i 7 år :D

Tror heller ikke det er noe fasit for riktig eller galt, det kommer helt an på hva paret selv synes er riktig <3
 
7 år [emoji4] men vi ble sammen tidlig. Hadde ikke venta like lenge hvis vi var litt eldre.
 
Vi hadde vært sammen 4 år når jeg ble gravid med nummer 1, men hadde da prøvd i 3 år. Når nr 3 kommer i juli har vi vært sammen i 11 år :)
 
Vi har vært sammen i 5 år, uoffisielt mesteparten av tiden. Skal ikke flytte sammen før til sommeren. :)
 
Kjent hverandre i 3 år og har nettopp hatt 2 års bryllupsdag :) ble gravid med nr 1 da vi hadde kjent hverandre og vært sammen i 11 mnd [emoji85]
 
Vi har vært sammen i snart 10 år :)
Glad for all tiden vi bare har vært oss to, men klar for nytt kapittel nå også[emoji177][emoji1356]

Synes folk skal kjenne på hva som føles rett og følge det :)
 
Vi var sammen 1 år og 3 mnd når jeg ble gravid med første, og 6 år og 2 mnd nå med nr 2 [emoji5]
 
2,5 år første gang, men da mistet vi i uke 19 dessverre.
Nå er vi gravide på nytt, og har vært sammen i 3 år [emoji1][emoji173]️
 
3 små år så langt, men dette var ikke planlagt. Vi ønsket helst å vente til jeg var ferdig med utdanningen min. Men det blir som det blir ❤️
 
Vi har vært sammen i over 7år. Syns det er vanskelig å komme med et fasit svar på når det er innafor å prøve. Men personlig syns jeg man bør kjenne hverandre godt og ha bodd sammen. I lin verden er det i alle fall ikke aktuelt å ha en unge her og en unge der. Skjønner selvfølgelig at ting ikke alltid går som planlagt. Men kjenner man hverandre godt, kommer det ikke så mange sjokkerende overraskelser.
 
3 år. Vi er begge over 30 og kartla tidlig i forholdet at begge hadde lyst på barn sånn at vi ikke «kastet bort tiden» :)

Jeg har ingen fasit på hvor lenge man bør være sammen før man får barn, men det tar ofte litt tid å bli kjent med hverandre på godt og vondt :)
 
Snart 11 år :) Hadde vært sammen i nesten 2 år da eldstejenta kom, og 4 år etter kom ei jente til... :rolleyes: Nå venter vi nr 3 (håper jeg) på den tiden minste fyller 6 :hilarious:
 
Back
Topp