Hvor lenge sammen?

Vi hadde vært sammen i 2,5 år når vi startet prøvingen. Det er 1,5 år siden. Endelig gravid! [emoji173] Så vi har vært sammen i 4 nå. [emoji4]
 
Vi var sammen i 1 år og 3 mnd når vi ble gravide. Giftet oss rundt den tiden også.

Synes ikke det er noen fasit på varighet.
 
Vi hadde vært sammen 3 mnd når jeg ble gravid med nr 1, han hadde en datter i fra før så visste hvor flink han var med barn, så vi bestemte oss for å «hoppe i det».
Vi giftet oss 8 april i år, på 3 års dagen vår, og nå venter vi nr 2[emoji4][emoji173]️
 
Vi hadde vært sammen i 8 år da jeg ble gravid med nr 1, giftet oss rett før det. Fikk nr to nesten 3 år etter det, og nå er jeg gravid med nr 3. Så nå har vi vært sammen i 16 år [emoji4][emoji173]️[emoji85]
 
Vi har vært sammen i 13 år. Da sønnen vår ble født hadde vi vært sammen i 7 år. Vi ble sammen da jeg var 16 år.

Vi synes det var godt å ha vært sammen så lenge før vi fikk barn.

Sønnen satt på første prøveperiode. Denne tok det 2,5 måned etter pilleslutt, men på første eggløsning (syklus tulla etter pilleslutt).
 
Når første kom til verden, hadde vi vært sammen i 1,5 år ca, nå når nr 2 kommer til verden, har vi vært sammen i 3,5 år [emoji4]
 
Vi var 16 og 18 når vi fikk første og hadde vært sammen 1 år Nå går vi 11 år i møte og venter nr 4❤️
 
  • Liker
Reactions: M#
ble gravid med første da vi hadde vært sammen i 3 mnd. da var vi 19 og 21. vært sammen i 5 år nå og venter nr 3 :)
 
Ble gravid med første etter ca 5-6 mnd, ikke helt planlagt [emoji28] med nummer to hadde vi vært sammen i tre år, og nå med nummer tre har vi vært sammen i snart seks år [emoji5]
 
Vi har vært kjærester i 6 år, gift i 2,5, og kjent hverandre i 10 år. Tror det viktigste er at man har det bra sammen som par og er innstilt på å løse de utfordringene som uansett vil komme [emoji2]
 
Vi har vært sammen i 4 år. Fra 3årsdagen begynte vi å prate seriøst om å få barn, begynte like før vi hadde vært sammen i 3.5 år. Nå 1.5 mnd. etter 4årsdagen er vi endelig gravid ❤
 
Vi har vært sammen i snart 4 år, samboere i 3 år, forlovet i 1 år og nå gift og gravide. Hadde det ikke vært for flytting hadde vi nok vært gravide tidligere. Jeg syns man skal kjenne etter selv når man føler det "passer". Mange sa til oss at "ikke planlegg så nøye, barn kan ikke planlegges". For oss gikk det så og si på første forsøk, men jeg syns ikke det er noen regel på når det er "innafor".
 
Vi hadde vært sammen i tre år da vi ble gravide med småen. Han er to nå, så når bolla kommer har vi vært sammen i fem og et halvt år :O Som tiden flyr...
 
Vi har vært sammen i 6,5 år. Begynte å prøve på første etter ca 1,5 år, men måtte vente 3 år før jeg fikk en graviditet som gikk bra. Denne gangen gikk det litt lettere :)

Jeg synes ikke det bør være noe fasitsvar på hvor lenge man har vært sammen før man får barn, men en viktig forutsetning (mener jeg) er at man samarbeider godt.
 
Finnes vel ingen fasit! Vi hadde vært sammen i 3mnd da jeg ble gravid, og nå venter vi nr 2 :D Helt riktig for oss. Vi var i slutten av 20-årene da,og hadde "ventet" på hverandre før det ble oss to..snart 4:woot:;)
 
Back
Topp