Hvor lenge prøvde dere?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvor lenge prøvde dere før spiren satt?
 
Vi begynte å prøve i august
 
18 måneder...
Hatt flere SA, mange kjemiske og en BO/MA hvor vi måtte avbryte ved 10 uker. Tar det ikke for gitt at vi kommer i mål denne gangen.
 
Traff på første forsøk da vi bestemte oss for å prøve, endte desverre med sa.. Hadde en mens, så prøvde vi igjen. Heldigvis satt den på første igjen, så håper jeg vi kommer i mål denne gangen [emoji173]️
 
Første forsøk både nå og med nr. 1. Føler det er for godt til å være sant, og er ganske bekymret...
 
7 måneder og den satt i pp8.
 
Ble uventet gravid i juni, mistet helt i slutten av juli.
5. Pp etter SA så satt den. [emoji33]
 
9 måneder..men burde nok ha lest meg litt mer opp på eggløsning og slikt tidligere...etter jeg begynte å teste for eggløsning og tok en tur til gynekologen, satt spira med en gang [emoji28]
Var redd for å stresse det for mye!
 
Med første så satt det på andre forsøk. Denne har vi brukt over 1,5år på. En MA i vår, så nå krysser vi alt vi har[emoji28]
 
Ett år inkludert to MA og en sa
Håper denne blir til termin
 
Flere år inkl. ett år med prøverør med første som nå er 16 mndr., denne kom som en overraskelse og er sånn sett ikke planlagt! [emoji6]
 
Vi begynte prøvingen juli 2016, og fikk positiv test november samme år. Da mistet vi desverre og fikk ikke positiv test igjen før desember 2017. Så nå krysser vi alt vi kan for at det går nå[emoji1]
 
Hadde pp1 i september og spira satt på fjerde forsøk i desember [emoji5]
 
Sluttet på pilla i slutten av oktober og 6 uker senere var testen positiv gitt [emoji23]
 
Back
Topp