• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

Hvor lenge holder åpnet hvitvin seg?

En tråd i 'Generelt' startet av mammatileijente, 29 Okt 2010.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. mammatileijente Forumet er livet VIP

Den står i kjøleskap.. skrukork

Hvor lenge holder den seg? Er det sånn at jeg må drikke den opp innen feks 2 uker?

2. siljegulli Forumet er livet VIP Desemberskattene 2014

Holder seg vel til imårra? [8|]

Den er ikke god om ei uke. Full blir du, men smaker godt gjør den ikke[:)]

3. mammatileijente Forumet er livet VIP

såpass?

Jeg åpnet den for 2 dager siden.. er det bare å helle ut da?

4. mammatileijente Forumet er livet VIP

ORIGINAL: snuppis!

Den mister smaken når den har vært åpen lenge.

Hvis du ikke skal drikke den, så bruk den til mat [:)]

Hva er lenge da?

Jeg og matlaging.. hehe.. jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til engang jeg[8D]

5. siljegulli Forumet er livet VIP Desemberskattene 2014

Du kan jo smake på den å sjekke da[:)]

Det skjer noe med vin når det blandes med oksygen. Derfor holder pappvin seg mye lenger.

Del denne siden