Hvor lenge har du vært prøver?

15 mnd på førstemann, og nå veldig snart 2 år på nr 2..
 
Ble gravid i juli 17 uten aktiv prøving. Mistet i månedsskifte august/september. Prøvd siden oktober 17. Hatt flere kjemiske og 1 ma uke 9 i april 18. Er nok alderen som er årsaken til dette. En ny og frisk graviditet er det eneste som kan reparere den sorgen det er å miste så mange ganger.
 
Har 2 barn fra før... dette er PP2 med barn nr 3 <3
 
Prøvde 6 år på nr.2 som kom i januar i år.
Og vi har jo null sjanse å få nr.3 på egenhånd da, så hva skal man si? Man prøver, men så prøver man ikke likevel..venter bare på hersens el for å kunne sette inn embryo fra frysen.
 
3 år i desember med nåværende samboer, også ble det 6 år med ekssamboer, før jeg flytta ut...
9 år med aktiv prøver, 11 år med 2 års singelspause :(
 
1,5 år. Men ammet det første året så viste jo at muligheten var liten.
Prøvde 2 år før IVF forrige gang.

Venter på nytt forsøk i oktober :)
 
3 år i desember med nåværende samboer, også ble det 6 år med ekssamboer, før jeg flytta ut...
9 år med aktiv prøver, 11 år med 2 års singelspause :(

Første barnet?
Så utrolig frustrerende :( Heier virkelig på deg! [emoji173]️
 
Første barnet?
Så utrolig frustrerende :( Heier virkelig på deg! [emoji173]️

Første barnet ja :sorry:
Så brukt 11 år til nå... :sorry: Det er så frustrerende og VONDT så jeg har ikke ord :oops:
 
Straks 8 år siden vi kastet ppillene for første gang. Prøvde i en periode på nesten 3 år, med positiv test på 3 forsøk. Det endte ikke så bra, dessverre. Nå har vi prøvd i 1,5 år, og har ikke opplevd en eneste positiv test siden 7,5 år siden. Venter på time til utredning, men fikk selvsagt ikke time før 5mnd og 28 dager etter henvisning ble sendt.
 
Back
Topp