-Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

M

Moderator Eve

Guest
Ja, hvor lenge var dette sammen var dere sammen før dette ble et tema? Var det nøye planlagt eller bare så vidt nevnt? Prøvde dere lenge?
 
Vi var egentlig bare helt i startfasen med flørting og litt roting. Var ikke planlagt og bli gravid men vi bestemte oss for å satse allikevel. [emoji23] nå har vi kjøpt hus ilag og nr 2 har termin i dag [emoji14] vil si at for oss fungerte det kjempe bra på denne måten. :) mdn blir ikke å anbefale den veien til mine egne barn [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Hadde vært sammen i ca 4 år da vi begynte å snakke om det. Begynte etterhvert å prøve. Prøvde ikke så lenge før jeg var gravid og nå er jenta vår 1 uke gammel ❤️ Nå har vi vært sammen i over 5 år.
 
Vi rakk aldri å komme til den fasen hvor vi bestemte oss for å få barn. Hadde vært sammen i ca 7 mnd og nettopp flyttet sammen når jeg ble gravid[emoji85] Bestemte oss for å satse og har det nå bedre enn noen gang og termin om 13 dager[emoji7]
 
Vi hadde vært sammen i fire år[emoji4] Nå venter vi nr 3 og har det fantastisk sammen etter snart 13 år[emoji4]
 
Hadde vel ikke vært sammen mer enn 6 mnd når han ville prøve, det gikk, men vi mistet november i fjor, ble gravid igjen bare få mnd etter, og har termin samme dato som vi mistet i fjor [emoji1376] det var ikke nøye planlagt, bare snakket om første gangen, og ikke snakket om eller planlagt andre gangen, så vi begge var veldig redde for å miste igjen, men han var ikke klar for denne runden egentlig.. det har endret seg og han er mer utålmodig enn meg med å få lille ut [emoji1]
 
Vi hadde vært sammen i 8 år da vi bestemte oss for å prøve på første. Brukte 6 måneder på å lage storesøster, og lillebror satt på første forsøk etter ma nesten 3 år senere. De var begge planlagt. Vi ble sammen da vi var 17 år bare så tok noen år før vi begge var klare og modne til å få barn :)
 
Hadde vært sammen i 5 år da vi ble gravid på første forsøk med storesøster :) begynte å prøve da jeg hadde hatt to inngrep i livmor og legene sa at en graviditet ville hjelpe for å slippe arrvev og vansker med å bli gravid senere :)
 
Var sammen i 6 år da jeg ble uplanlagt gravid. Men det endte i sa. Og da vi fant ut at vi skulle begynne å prøve, og ble gravid igjen på første forsøk :)
 
Vi hadde vært sammen i fem år da vi begynte å prøve på første, hun ble til i pp3. [emoji4]
 
Vi hadde vært sammen i nesten 4 år da vi planla førstemann [emoji5] klaffet med en gang den gangen. Tok litt lengre tid før det klaffet nå. Blir nesten fire år mellom de to [emoji5]
 
Vi var nygifte og hadde vært sammen rundt 5 år når vi begynte å prøve :) Gutten vår satt på andre PP, men dessverre ville livet det annerledes og vi mistet han i uke 16. Gikk litt tid før vi kunne prøve igjen, men jenta vår satt på andre PP! Nå er det få dager igjen til termin og vi gleder oss så utrolig mye til å bli foreldre :Heartpink
 
Var sammen i 9 mnd da jeg plutselig var gravid. Så da flyttet vi sammen og håpte på det beste[emoji38]. 5 år siden og vi venter tredje barnet sammen nå, så vil påstå det har gått bra så langt[emoji1][emoji85][emoji169]
 
Tror vi hadde vært sammen en måned når vi bestemte oss for det,bare en dag før vi begynte å diskutere det. Men det tok 9 år før arveprinsen kom. Etter 4 spontanaborter..
 
Vi hadde vært sammen i to år, hadde pratet om det en liten stund siden jeg hadde på følelsen av at noe var galt, og det stemte.. 2 år og 3 ICSI forsøk tok det før vi fikk drømmen oppfylt❤️
 
Hadde bare vært sammen i 6 mnd, han var 21 og jeg var 17 da vi ble foreldre, men mot alle odds har det gått bra å nå 6 år etter holder vi koken enda å venter nå nummer 2 :Heartred
 
Vi pratet igrunn om det med en gang. Men det var fordi jeg visste at jeg ville ha barn, og om det ikke hadde vært noe han hadde lyst på, hadde ikke forholdet vært nødvendig å satse på. Men da det var avklart, at begge ville ha barn, ønsket vi å bare være kjærester en stund først. Så fridde mannen etter vi hadde vært sammen i 1,5 år. Og da bestemte vi oss for å gifte oss først. Giftet oss i september ifjor, og begynte med prøvingen med en gang etter det. I februar ble jeg gravid, og 10.11.17, 14 måneder etter vi giftet oss, og når vi hadde vært sammen i 4,5 år, kom vårt første barn til verden [emoji7]
 
Back
Topp