Hvor lenge hadde dere vært sammen før...

Hadde vært sammen i 3 år når vi begynte å prøve og 5 år når det endelig klaffet [emoji173]️ er samboere!
 
Hadde vært sammen rundt ett og et halvt år da vi begynte å prøve :)
Vi er samboere.
 
Vært sammen i 6 år da nr 1 kom, når nr 2 kommer har vi vært sammen i 9 år [emoji4]
 
eg og min kjære var knapt sammen i 1 år, før me fant ut at eg var gravid. eg hadde endelig!! fått han med på å prøve og lage unge, i forhold til at eg har PCOS og diagnosa fekk 26september i år. Og me vart enige på bursdagen min (1oktober) om å prøve å lage. MEN eg hadde positiv test 2 oktober vist nok! x) Me venter vår første ilag og i dag er eg 10+5. <3
 
Vært sammen i 5 år[emoji173]️ Er samboere som ikke blir enige om hvordan man skal gifte seg[emoji12]
Hadde vært sammen i 3,5 år når vi bestemte oss for å prøve på barn og 9 mnd senere fikk vi en fantastisk jente[emoji173]️
Denne gangen gikk det like fort når bi gikk inn for det[emoji6]
 
Hadde vært gift i 7 mnd da jeg ble gravid med førstemann i 2016. Gift i to år og ca. 4 mnd da ble gravid nå med andremann:) Storesøster er 13 mnd.

Når det kommer til denne graviditeten hadde vi tent til å begynne å prøve en måned eller to senere (har kun brukt «forsiktighet» som prevensjon siden jeg fikk tilbake mensen etter forrige graviditet.) Allikevel var det ganske overraskende at det skjedde den måneden det skjedde da vi begge hadde vært mye syke, og ikke skjønner jeg når ungen ble lagd;) Men like velkommen er han eller hun<3<3
 
Vi sluttet med prevensjon etter ett år som kjærester. Barnet er ikke kommet enda, men vi har ikke dårlig tid. Vi er samboere og var enig om at barn var noe vi godt kunne få i nærmeste fremtid.
 
Vi hadde vert bare 1 år da vi bestemte Oss for å prøve. Nå har vi vert sammen i 11-år og gift i 5.. venter vår første
 
Vi har vært sammen i snart 7 år. Fikk hund for 1,5 år siden, og nå første barn :love7
 
Me fekk førstemann etter å ha vært kjæresta i 1.5år.
1.5år etter da kom nr 2.
Og 1årog8mnd etter kom nr 3[emoji23][emoji16]

Gifta oss no i sommar, so no kjem sistemann (trur eg, ganske sikkert[emoji23]), 4 år etter den yngste. Attpåklatt:)
 
Etter 2.5 år som samboere venter vi nå førstemann. Begge sett med besteforeldre syntes det var på høy tid med barnebarn og har allerede strikket en hel garderobe til junibarnet vårt:laughing021
 
Sammen i 5 år, 4 år som samboere. Veldig planlagt og veldig glad for at ting går vår vei[emoji4][emoji173]️
 
Back
Topp