Hvor lenge fullammet du?

Litt over 6 mnd.
Begynte med litt smaksprøver da fordi det blir anbefalt :)
 
Jeg fullammet 4-5 mnd. Han hadde ikke interesse for puppen og det gikk greit med mme og begynte med grøt til ham og likte det veldig godt. Jeg delammet ham til 6-7 mnd, litt blanding av pupp og mme og til slutt tok han bare mme.
 
Fullammet til rett før 6 mnd (tror det var en uke før), begynte da med smaksprøver. Men vi ammer enda vedsiden av mat, 13 mnd :)
 
Fullammet til 6 mnd, så begynte vi forsiktig med smaksprøver på hjemmelaget mat.
Anbefalingene fra Helsedirektoratet gjorde at vi valgte den måten å gjøre det på.
Sluttet å amme da han ikke ville mer, til tross for iherdige forsøk fra min side på å fortsette.
 
4,5 mnd. Da begynte vi med litt smaksprøver :)
 
5 måneder (3korr), da var hun ikke fornøyd med bare melk lengre :) Vært en matglad frøken siden.
 
Jeg stoppet på en måte ikke. Fortsatte å amme like mye, men tilførte mat i tillegg.

Eldste var 6 mnd da jeg introduserte fast føde, yngste var 4 mnd. Ingen av de spiste noe særlig før de var 10 mnd.
 
Ammet forrige gang til småen var 9 måneder. Hadde sluttet å amme på natt ca halvannen måned før, så ble til slutt at amming totalt sett ble gradvis avsluttet uten et savn fra noen av oss. Tenker å prøve å få tilsvarende lengde på ammingen denne gangen.
 
Til han var nesten 7 mnd, var ikke interessert i mat før dette:)
 
Back
Topp