Hvor lenge er de våkne?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Nå begynner våkentida å øke litt her, 2 1/2 mnd nå. Men hun orker sjelden mer enn 1 - 1 1/2 time før hun må sove litt. Vanskelig å unngå at det bikker over til "overtrøtt/slitsom baby"-syndromet av og til. Særlig siden hun sover så korte hviler på dagtid, da må det til så innmari mange av dem.. :D

Hvor lenge er dere våkne om gangen?
 
Leeeeenge :p Han startet tidlig med å være lenge våken og nå son han er 16 uker er han lett våken i 5-6 timer på dagen. Irriterende nok så sover han ikke derimot noe mer
 
Kan fort være våken 6t eller mer sammenhengende, og sover aldri over 2,5-3 timer.. [emoji42]
 
Oi, så lenge de er våkne?? Men blir de ikke trøtte/sutrete da, eller er det stortsett godt humør på dem? :)
 
Min er våken opptil 4 timer av gangen på dagtid. Har noen powernaps på 10 min og en lang dupp på 3-4 timer. Legger seg 20 og våkner ca 5-6 for å ammes, sover så videre til det er morgen ca 8. Så mtp hvor mange timer søvn det blir sammenhengende ila en natt her, forstår jeg godt hvorfor det er så mye våkentid på dagtid :p
 
Oi, så lenge de er våkne?? Men blir de ikke trøtte/sutrete da, eller er det stortsett godt humør på dem? :)

Blir som regel litt sutrete etter hvert.. men hun er ikke lett å få i søvn, annet enn ved puppen. Men så fort jeg legger henne ned så våkner hun.
 
Usj det er så slitsomt Håper de snart sover mer!! Den ene natta hvor han sov lengre var unntak.

Ja jeg kjenner det tar på. Huff, får håpe han finner tilbake til det gode sovemønsteret.. forstår ikke hvordan de holder ut med så lite søvn, at de aldri blir skikkelig søvnige og sover lenger!? Merkelig!
 
Ja jeg kjenner det tar på. Huff, får håpe han finner tilbake til det gode sovemønsteret.. forstår ikke hvordan de holder ut med så lite søvn, at de aldri blir skikkelig søvnige og sover lenger!? Merkelig!
Heldigvis så er han like blid helt til han sovner igjen. Så han blir ikke overtrøtt eller sutrete. Jeg derimot blir sutrette og kort lunta :p
 
Her starter dagen ca kl 09:00, da er hun våken En kort periode før hun sover igjen fra ca 10:30-16/17 tiden. Så er hun våken på kveldstid før hun igjen sovner ved 21:30 tiden. Hun sover da til 04-05 og får mat før hun sover videre.

Så baby er våken en del timer på kveldstid her, men sover hele dagen og natten.
 
Back
Topp