Hvor lenge brukte du eller skal du bruke Lutinus?

Bisva86

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei! Jeg har hatt kort lutealfase og brukt Lutinus 100 mg x 3 siden EL. Er nå gravid 6+6. gynekologen har sagt jeg kan trappe ned til 2 ganger daglig nå. Og jeg blir jo så klart stresset over dette :hilarious: :bag: Når har dere andre eventuelt sluttet med Lutinus eller annen progesteronstøtte? Dette er jo ikke noe ivf eller noe, bare støtte pga kort lutealfase :joyful:
 
Begynte med Lutinus selv for noen dager siden, men jeg er i uke 9. skal bruke fram til uke 12. Hos meg har jeg fått pga 3 mist på rad før dette svangerskapet, så jeg vet ikke helt hvordan det er med kort lutealfase osv og hvor lenge man bør bruke da
 
Jeg er ikke gravid (og kommer mest sannsynlig ikke til å bli det pga tette eggledere og ønsker ikke ivf, henvist til lap), men gyn nevnte før vi fant ut av tette eggledere at hvis jeg ble gravid så kunne jeg godt ta progesteron frem til 7+0. Jeg har tatt det pga kort lf :)
 
Med mini gikk jeg ut uke 12, da brukte jeg Lutinus.
Denne gangen brukte jeg Cyclogest (også progesteron, bare sterkere), men nå stoppet jeg bare når jeg hadde tatt ferdig. Som var rundt 8+5 eller noe :happy:
 
Ok takk :) er blitt ned på 11 her nå siste. Men får gjerne høre med gynekologen når jeg får svar på progesteron prøven jeg tok i går.
 
Jeg tok 100mgx3 ut uke 12 mener jeg det var. Ikke ivf, bare som støtte. De sitter ennå, 26+5 i dag med to små jenter :Heartpink:Heartpink tok Fragmin sprøyter ut uke 13, og så albyl-e (blodfortynnende) etter det.
 
Back
Topp