Hvor lenge brukte dere vippestol?

Bolla86

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Junibollene 2023
Vår vippestol er i ferd med å rakne i sømmen og jeg er så usikker på om det er noen vits i å kjøpe en ny. Lille er 6 mnd og bruker den ikke like mye lenger, men sitter stort sett i den hver dag mens jeg er på badet. Hun er ikke spesielt glad i at jeg er i et annet rom enn henne så må være med overalt og på badet er det ikke plass til annet enn å sette henne i stolen i døra.
Hvor lenge brukte dere vippestol?
 
Brukte den forskjellig til barna. Men minst på yngste. Der tok jeg med meg tripp trapp stolen med babysete og satte i døra eller inne på badet.
 
Vi brukte nesten ikke vippestol, men hvis du har tripptrapp eller en annen barnestol kan hun kanskje sitte i den mens du er på badet?
 
Bruker den enda 9.5 mnd unnværlig her hjemme!
 
Til han var 6 mnd tror jeg. Etter det plasserte jeg han i saccosekk eller tripptrapp
 
Til 6-7 mnd. Da satt han seg opp og dro seg på hodet utav de (selen mellom beina og rundt magen holdt ikke han fra å gjøre det)
 
Brukte litt til eldste fram til han var 5 mnd. Med de to yngste gadd jeg aldri ta ned vippestolene fra loftet en gang.
 
Brukte den mye fra 2 mnd til ca 6 mnd.
 
Brukte vippestolen til di var begge sånn ca 10 måneder ; da var di for tunge til å sitte i den :D Men syntes at den var veldig grei å bruke så håper jeg får brukt den like mye denne gangen også :)
 
Back
Topp