Hvor lenge brukte dere bodyer på barna?

Agnete

Forumet er livet
Med eldstemann så brukte vi bodyer lenge, tror han var tre år før vi sluttet. Husker jeg var overalt for å finne store nok bodyer :)
Minstemann sluttet med body da han var ett år, liker de rett og slett ikke lenger :)
 
Husker ikke med storebror, men ser via klærne at det ble mindre og mindre fra han starta å gå når han var 1år og kanskje sluttet når han var 2år :)
 
Med eldste sluttet vi når han var ca 2,5. Da var det sommer med t-skjorte og kortebukser (vanskelig å finne bodyer, spesielt kortermede, i str 98). Og så sluttet han med bleie. Da var det upraktisk.

Med minsta sluttet vi nesten når hun var rett rund 1,5-2 år, tenker jeg. Vi hadde ikke så mange fine bodyer, men mange fine gensere. Hadde noen ullbodyer frem til våren hun var 2,5 år.
 
min er 3,5 år og bruker fortsatt et par ullbodyer. har ikke sluttet med bleie riktig enda
 
Storesøster slutter vel da hun var rundt 2.. Lillebror på snart 2 bruker fortsatt, men tror vi kommer til å fortsette en stund. Han har litt tørr eksemhud, så klør mye om han får mulighet til det. Bruker han bare skjorte så klør han mye på rygg og armer.
 
Gradvis, men helt slutt ved bleieslutt, ca 2,5 og 3 år gamle
 
Han begynte å kutte ut når han var et år :) Vi har fremdeles noen bodyer, men blir ikke så veldig mye brukt lenger :)
 
Eldste var 3,5. Yngste er 2 år og bruker fortsatt body, men tror nok ikke hu kommer til å bruke body neste vinter.
 
Brukte bodyer til ca 2 års alder på førstemann. Hun sluttet med bleie rett dør hun fyllte to i august, så både det og sesongen gjorde at vi gikk over til t-skjorter den sommeren.
 
1.5 år ca. Med begge.
 
Rundt 2 år (nesten 3 år)
Var når hun sluttet med bleie. Veldig upraktisk med body når de går på do :p
 
Sluttet helt med body ved bleieslutt, da var hun 2 år
 
Eldste da hun var ca 2,5 år og bleiefri, nr 2 til hun var to år (bruker bleier fremdeles) og regner med lillebror også kommer til å bruke til ca 2 år, er greit med body gjennom vinteren :)
 
Back
Topp