Hvor lenge ammet du?

Ammet i 21 mnd. Sluttet da vi hadde hatt en SA og jeg ville bli gravid fort igjen, og fikk prøve letrozol som ikke er ammevennlig.
 
2+ år med alle fem. Vesla ga seg rett før jul i fjor, da var hun 30 måneder gammel. Jeg mista dessverre melka på grunn av svangerskap, hvis ikke ser jeg for meg at jeg hadde ammet henne enda, og etterhvert tandemammet.
 
Ammer fortsatt gutten min på 15 mnd. Er hjemme med han så tror ikke interessen dabber av med det første. [emoji28]
 
Førstemann ammet jeg i 10 mnd. Andremann ammer jeg fortsatt og han er 15 mnd
 
Med førstemann ammet jeg til ca 4,5mnd, da ga jeg opp etter å ha slitt meg gjennom de mnd. Delammet til 6mnd før vi gikk helt over til mme.
Nå med nr 2 fullammet jeg til litt over 4mnd,så begynte vi med smaksprøver så nå er det delamming :) han er 6mnd
 
Nr 1: 18 mnd
Nr 2: 18 mnd
Nr 3: ammer enda -10 mnd. Ammer så lenge det er interesse hos begge, den dabbet av både hos meg og de to første når de ble 1.5, så jeg ser liksom for meg noe sånt nå også, men er ikke umulig det blir annerledes :)
 
Ammer fortsatt, snart 17 mnd. Så for meg å amme rundt ett år, tenkte at interessen ville dabbe av rundt den tid. Men den gang ei:p Hun får holde på så lenge hun vil:)
 
Ammet til han var 2,5 år, da var han ikke så interessert lenger og jeg var litt lei, så da avslutta vi helt smertefritt :)
 
Jeg ammer alltid i minimum 2 år så lenge barna vil det.
Så langt er lengste amming 2 år, og 6 dager.
Jeg ammer snart 2 åringen (aug) enda, og har termin om 34 dager. Det kan jo bli enda lenger amming på henne nå enn 2 år. Jeg forbereder meg på tandem amming :p

Nå er Lillebror født, og jeg tandem ammer han på 11 dager, og hun som blir 2 :D
Hun er ikke alltid like fornøyd med, og dele puppene :yuck:
 
Back
Topp