Hvor langt var du på vei da navnet til babyen ble bestemt?

Vi har vært fast bestemt på navn siden før graviditeten. Tror ikke vi kommer til å endre mening, men vi vet vel ikke helt sikkert før vi ser barnet :)
 
Vi bestemte navn på han første før fødsel. Nå har vi et navn hengende o lufta :)
 
Bestemte oss straks vi fikk vite kjønn med førstemann. Hadde guttenavnet klart veldig tidlig!

Nå derimot er det kun 9 uker igjen til termin og navnet er ikke helt klart enda!!!!
 
Med storesøster ble det bestemt noen mnd etter oul.

Med lillebror bestemte vi oss for ikke å vite hva vi skulle få. Hadde landet på et jentenavn noen uker før fødselen, men det ble selvsagt en gutt. :p Tror vi bestemte oss en uke etter at han kom. :)
 
Vi hadde navnet klart lenge før jeg ble gravid ;)
 
Bestemt en måned eller to etter oul.
 
Guttenavn hadde mannen veldig klart allerede før vi var gravide, så vi hadde nok gått for det. Men så var det jo ei lita jente der inne, så måtte starte på scratch der :p Vi ble enige om navn et par uker etter ultralyden. Jeg syns jeg hadde mange fine jentenavn på min liste, men det var bare dette vi begge syns var fint :rolleyes:
 
Er en uke til termin og navnet er nesten bestemt, må se mini først
 
1 dag over termin, og lillefrøken har ikke navn enda :p

Storebroren var 6 uker da han fikk navn. Med søsteren hadde vi navn klart lenge før hun ble født, men faren hennes var litt mer medgjørlig enn det min samboer er når det kommer til navn ;)
 
Førstemann hadde vi navnet klart før jeg ble gravid.... denne gangen hadde vi noen alternativer, men bestemte oss før OUL, hadde et jentenavn og et guttenavn klart ;)
 
Hadde jentenavn klart på forhånd, så da vi visste det ble jente var navnet bestemt.[emoji1] Hadde det blitt gutt tror jeg vi hadde slitt lenger...
 
Jeg hadde tenkt på navnet veldig lenge, så bestemte vi sammen at det var favorittnavnet til begge to, men vi hadde et par alternativer.
Men vi måtte se henne før vi visste om navnet passet.
Mellomnavnet var det pappaen hennes som bestemte :)
 
Vi bestemte da hun var to dager gammel.
 
Den dagen jeg fant ut jeg var gravid så sa jeg at ungen skulle hete Ronja :)
Flaks det var ei jente :p
 
Han var to dager gammel :)
 
Back
Topp