Hvor langt/lenge har du trillet i dag?

Det er begrenset hvor vi får trillet på grunn av store brøytehauger, det blir enten litt for kort eller aaltfor langt, så vi trillet ikke så langt men gikk noen omveier og sånn så det ble til slutt i overkant av en time :)
 
Mye vind her i Bergen, så litt kortere turer i dag :) ca 1.5 time. Jeg liker godt å trille, så går gjerne 2-3 timer hver dag
 
Litt over en time, var så utrolig mye vind ute! Da regntrekket blåste av vogna bestemte jeg meg for å snu [emoji14]
 
45 minutter, bare en liten runde for å få henne til å sovne :)
 
Har ikke trillet, snøen har lavet ned her:)
 
I dag sover han bare ute i vognen, jeg har måkt vekk snøen. Jeg orker ikke noe trilletur i dag, så han fortsetter å sove ute til han våkner mens jeg heller gjør litt husarbeid, eller skulle gjøre husarbeid, og sitter heller her inne på BV litt :hilarious:
 
I dag orka jeg ikke. Kommet mye snø og så er kommunen fryktelig dårlig på å brøyte. Og da orker jeg ikke.
 
Igår trillet jeg 6000 skritt, fornøyd med det. I snø så måtte liksom rygge med vogna over, eller brøyte med den.:hungover:
Vet ikke hvor lenge jeg trillet, men hadde 3 turer og iflg tlf var det så mange skritt .
 
Trillet en god time. :happy: lang lang tur da, så var kjempesliten og svett etterpå :smug:
 
I dag har jeg faktisk vært å trena i stedet for å trille. Er så mye snø ute. Så jeg hadde med de to eldste barna mens mannen var hjemme med lillegutt :)
 
En time i dag, tungt nok på dårlig brøytede gangfelt :p
 
Ikke lenge, trillet bare fram og tilbake til svigers, 20 min hver vei :)
 
Har så langt trillet til butikken og tilbake, 1,2 km. Det blir nok med det og. Hadde tenkt til å trille til Babyshop men har tidenes gnagsår og det er så vondt å gå.
 
en liten tur på 2,5 km i dag :D
 
Back
Topp