Hvor langt har dere gått i dag?

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
42ADE6A8-3B69-4DAE-BC38-9EECB92DE5F9.jpeg

Lengste jeg har gått på lenge - så deilig med vår og fint trillevær, og godt å være mobil igjen etter måneder med bekkenløsning!

Satser på å ha mange dager med over 10000 skritt fremover!
 
Jeg har trillet tur i 4 km i dag :) og jogget 7 km i kveld
 
Jeg har trillet tur i 4 km i dag :) og jogget 7 km i kveld

Oi, så bra! Så nå har du også klarsignal for løping?

Jeg har som mål å få ti tusen skritt på trilling hver dag, så kommer resten som bonus. [emoji1] Skal på seksukerskontroll hos lege i dag, så da får jeg forhåpentligvis klarsignal til trening jeg også[emoji4]
 
Oi, så bra! Så nå har du også klarsignal for løping?

Jeg har som mål å få ti tusen skritt på trilling hver dag, så kommer resten som bonus. [emoji1] Skal på seksukerskontroll hos lege i dag, så da får jeg forhåpentligvis klarsignal til trening jeg også[emoji4]

Ja :) jeg fikk klarsignal av jordmora på 6 ukers kontroll i forige uke. Men stoppe om gjør vondt i keisersnitt arret. Det går enn så lenge fint, får vondt i korsryggen bare. Men den er sliten etter svangerkapet så regner med ryggen bedrer seg etterhvert.
Håper du også får klarsignal :)
 
49966158-E904-4641-9EA4-6E2793813AB7.jpeg
Er veldig deilig å gå tur for tida, med det deilige været vi har :) og en baby som sover som en sten i trillende vogn
 
Fikk klarsignal jeg også, men det svaret googlet hun seg fram til. «Det står ikke noe om det her, men det er vel seks uker de sier?». Hehe. Jeg får prøve meg fram. Foreløpig koser jeg meg med trilleturer i motbakker og høyt tempo. [emoji28]
 
Foreløpig 4,5 km [emoji4]
 
9 km! [emoji1320] Vært ute og trilla med ei venninne- ble amming og bleieskift utendørs, så nå har vi vært ute i fem timer i strekk! Heia sommer i Trøndelag[emoji28]
 
I går var vi i konfirmasjon, så da ble det MYE godsaker og kun 2.6 km. Blir bedre i dag! [emoji106][emoji4]
 
9,2 km i dag. Bare så synd at jeg ALLTID klarer å legge turen innom en eller annen butikk[emoji85]
 
Ble 11,6 på meg i går, delvis i jakt på stolper. Sjekk ut Stolpejakten funker for meg for å få kommet til litt andre steder, og å gå litt ekstra
 
5,5km i går. Det er litt for varmt til at jeg er komfortabel med å ha mini mange timer ute...
 
13.8 på meg i går! Lurer på om det er første gang over en mil siden før svangerskapet... i hvert fall siden i høst!
 
Back
Topp