Hvor langt er du på vei?

23+6 i dag. Vært i ganske grei form så langt, men siste dagene har bekkenet kranglet litt og jeg har lagt på meg en god del så jeg føler meg litt tung og sliten nå...
 
23+2 i dag.

Nyretrøbbel og urinveisinfeksjon, og kjenner såklart at alt er bittelitt tyngre. Bortsett fra det vil jeg si at formen er mye bedre enn den var de første 20 ukene. Jeg slet med kvalme og trøtthet, og er i mye bedre form nå.

Prøver å nyte disse ukene, for har hørt at tredje trimester blir tyngre.
 
Idag er jeg 21 +3. Har det helt fint, men blir fortsatt både kvalm og ekstra trøtt samt at jeg er mer tungpustet enn før.
 
22+1:)
Mye trøtt men ellers fin form:)
 
25 uker å egentlig veldig fin i formen i forholdt til di fleste andre av dere virker dæ som. Er noe trøttare for tiden,men kviler meg en time å to kver dag i ukene mens barna er på skole å b. Hage så kan ver dæ hjelper meg en heile delo_O kun nettene så eg sliter me en hand som dovner heilt vekk å verker mye,men dæ er noe eg he slitt me i alle svangerskapene. Opererte det eine håndleddet for noen pr siden,men takket nei til den eg slit me i dag. Dæ går over etter fødsel. Etter jul så er me nesten i mål
 
22+5
Sliter med bekkenet, og smerter i magen når jeg står og går for lenge. Har også en del kynnere, spesielt når jeg blir sliten eller stressa.
Går heldigvis over når jeg får hvilt ut, men utrolig slitsomt å kjenne på at man ikke får gjort alt som man kunne ønsket.
 
24+3 i dag og formen er grei, så lenge jeg ikke går å kjenner etter. Litt vonter og plager er vanlig i en graviditet, men jeg er super innstilt på å holde meg i jobb helt frem til permisjonen ☺️❤️
 
Idag er jeg 22+1. Formen er helt grei. Lavt bt med lite energi og overskudd. Men gleder meg over at jeg kjenner den lille i magen mer og mer. Har morkake liggende foran.
 
25+3 [emoji170]
 
25+0 :) Håper formen blir bedre enn sist uke..men føler hver nye uke er et lite mål på veien:)
 
22+ et eller annet. Formen er fin!
Det er verre med bekymringene, syns det varierer så veldig hvor mye «action» det er i magen.
 
22 [emoji177]
 
23+4
 
Back
Topp