Hvor langt er du på vei?

I dag er jeg akkurat 22 uker på vei. Formen er egentlig ganske grei uten om bekkenet som skaper seg og hodepine som kommer snikende ut over dagen.
 
21+6
Kvalmen er fortsatt til stede, bekkenet har begynt å krangle, leggene er hovne og jeg puster og peser av den minste ting. MEN en dag av gangen så er vi plutselig i mars [emoji170]
 
23+3 og formen er grei på dagtid, men daler kraftig ut på ettermiddagen. Hodepine og generelt sliten, men her er det ingen mulighet for å slappe av før kl 20 og barnet er i seng.
 
23+3

Kvalm, trøtt og vondt i bekken, rygg og mage/livmor.
 
21+5. Fin form utenom vond bekkenløsning og åreknuter som har blitt veldig ille.
 
24+1 og nå husker jeg akkurat hvor ille det er når bekkenet begynner å bli på det værste og smertene har blitt intense..gleder meg til jul ihvertfall,da er vi litt nærmere mars...:p
 
Jeg er 22 + 2 i dag :)

Formen er ikke helt på topp. Et kranglete bekken og korsryggen henger ikke med, men tar en dag av gangen <3
 
22+4 ☺️
Trøtt/sliten og bekkenløsning (Brakk i tillegg tåa i går, halting gjør ikke underverker for et allerede skrantende bekken ). Ellers egentlig i god form
 
22+1 formen er ustabil :inpain:
 
22+0 [emoji178] har en del vondt i ryggen, og er ganske sliten og trøtt men ellers går det fint. Ganske emosjonell men trur eg berre tåler mindre når eg er sliten og har så mange tanker.
 
24+3 og formen er ikke så bra med kranglete bekken og rygg, hodepine og halsbrann fra en annen verden :hungover:
 
25+0, og jeg har startet å vugge når jeg går [emoji85][emoji23] Så meg selv i ett butikkvindu i dag [emoji23]
Ett kranglende bekken og veldig sliten.. ellers er formen bra [emoji1303]
 
Jeg er 24+3 i dag [emoji173]️ har et fint bekken men sterke konstante smerter i magen. 100% sykmeldt fra jobb, men prøver å fullføre sisteåret på bacheloren min...!
 
24+5. All of the above :p men endelig fått redusert stilling og tilrettelegging. Men teller uker til permisjon starter :p
 
23+6 i dag.

Formen har vært grei en stund, men har sovet veldig mye siste tiden pga stoffskiftet som er helt ute å kjøre pga graviditeten.
Den siste uka har de mindre morsomme og sjarmerende sidene ved å være gravid vært til stede mer eller mindre konstant - forstoppelse, halsbrann, ødemer, kynnere og bekkenplager. Sover dårlig pga smerter og urolige bein. Men det at jeg er i permisjon hjelper veldig, så jeg klager egentlig ikke, kan hvile når jeg vil og trenger det, ikke alle som har sen muligheten[emoji846]
 
21+0 idag [emoji323]

Spyr fortsatt hver morgen, bekkenet plager meg mer og mer, og fryktelig lite energi. Men ellers er det strålende [emoji28][emoji111]️
 
Back
Topp