Hvor langt er du på vei, og hvordan er formen?

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Tenkte vi kunne ha en tråd om hvor langt vi er på vei og hvordan formen utvikler seg underveis :Heartred
 
Tenkte vi kunne ha en tråd om hvor langt vi er på vei og hvordan formen utvikler seg underveis :Heartred

Jeg er etter midnatt nå 13+4, formen er blitt bedre i forhold til kvalme, men strever fortsatt med matlyst og er ekstremt sliten. Ellers har jeg ingenting å klage over.
 
Imorgen er jeg i uke 13, jeg er fortsatt veldig trøtt,og lite matlyst. Men de siste dagene av uke 12 nå, har jeg nesten ikke vært noe kvalm. Så forhåpentligvis har kvalmen gitt seg!
 
14+2 og kan bare si at formen er jævelig :') Men det skylder influensa og ikke graviditet, men influensaen er faen med dobbelt så tong når man er gravid har jeg lagt merke til. :( Hoster til jeg brekker meg og da må jeg nesten bare kaste opp.. Pluss elendig matlyst byr til kvalme.. Nei ikke noe særlig, men regner med når dette er over så tror jeg og håper jeg at ting blir bedre :)
 
14+2 og kan bare si at formen er jævelig :') Men det skylder influensa og ikke graviditet, men influensaen er faen med dobbelt så tong når man er gravid har jeg lagt merke til. :( Hoster til jeg brekker meg og da må jeg nesten bare kaste opp.. Pluss elendig matlyst byr til kvalme.. Nei ikke noe særlig, men regner med når dette er over så tror jeg og håper jeg at ting blir bedre :)
Uff det kan ikke være noe godt å ha innfluensa når en er gravid! Masse god bedring til deg, håper du føler deg bedre snart:Heartred
 
Er 15+1 formen er av og på. Kvalmen bedre, men har noen kvelder /netter hvor jeg kaster opp enda..

Sover dårlig og er mye trøtt
 
13+0 idag. Hatt en god dag! Hurra, spist godt og gjort mye mer enn vanlig [emoji7]
 
Er 13+2 i dag :) formen er bra. Noe trøtt og sliten, men det er ikke noe store greier.
 
16+5,

Ganske grei form nå. Blir kvalm når jeg er veldig sliten ellers ok. Blir sliten i bekkenet om jeg er for mye på beina eller sitter lenge vondt lenge.

Fortsatt veldig trøtt, men kanskje litt mindre enn før. Kan hende mesteparten av trøttheten er pga at nattesøvnen har blitt dårligere. Våkner så alt for tidlig og sliter med å sovne igjen.
 
17+0 og spyr visst daglig igjen :shifty: konstant kvalm men holder på drikke og bittesmå måltider så det går jo.
 
12+4, er ekstremt trøtt og sliten, kaster opp hver dag og føler meg oppblåst og jævlig :bored:
 
15+0 i dag, litt trøtt og veldig sur, ellers egentlig overraskende god form...
 
15+3, fortsatt veldig kvalm, har begynt å miste troen på at det skal gå over...
ellers er jeg også mye sliten og avhegig av å sove og slappe av mye
 
14 uker idag og formen er mer dårlig enn god. Kaster opp ennå og kjenner jeg er merkbar sliten. Lei nå av å være så kvalm hele tiden
 
Det blir nok deilig. Nyt tiden så godt du kan, har nedtelling til ferie jeg også nå. Bare 4 uker igjen:p
Ja skal bli herlig selv om formen ikke er helt på topp. 2 uker alene da med 2 aktive gutter før gubben starter ferien
 
Back
Topp