Hvor langt er dere akkurat nå?

32+6[emoji4] nå er det bare 3 uker igjen til vi kan forsøke å snu baby hvis hun ikke gjør det selv innen da[emoji4]
 
Har du snakket med lege/ jordmor om det enda? Jeg går bare å tripper og venter på uke 36:p
Nei, har ikke vært hos jordmor siden uke 29 tror jeg, og da skulle vi se det an til neste kontroll.. heldigvis kontroll til tirsdag så er kjempe spent.. hun KAN ha snudd seg, men jeg kjenner spark veldig langt ned, og også hikking, så tror det er sete/fot leie... når skal man på kontroll i så fall? 35+ eller 36+ uke?
 
Nei, har ikke vært hos jordmor siden uke 29 tror jeg, og da skulle vi se det an til neste kontroll.. heldigvis kontroll til tirsdag så er kjempe spent.. hun KAN ha snudd seg, men jeg kjenner spark veldig langt ned, og også hikking, så tror det er sete/fot leie... når skal man på kontroll i så fall? 35+ eller 36+ uke?
Å jeg skal også på kontroll på tirsdag[emoji28] Da er jeg 33+1 så regner med at vi kan sende brev til sykehuset og opplyse om det da. Jeg husker ikke helt, men tror det er rundt nå vi skal inn til kontroller litt hyppigere.

Kjenner også hikking veldig langt nede og spark til begge sider.
 
31+3 :)
 
Å jeg skal også på kontroll på tirsdag[emoji28] Da er jeg 33+1 så regner med at vi kan sende brev til sykehuset og opplyse om det da. Jeg husker ikke helt, men tror det er rundt nå vi skal inn til kontroller litt hyppigere.

Kjenner også hikking veldig langt nede og spark til begge sider.
Hvordan gikk det med deg?? Her ligger hun så langt nede i bekkenet og inn mot ryggen min at det var vanskelig å si 100% leie... men hun hentet en kollega og begge trodde hodeleie! :) men dessverre var det litt dårlig vekst, så skal til ultralyd på sykehuset, så da får jeg vite det helt sikkert..håper din har tatt til fornuft også :)
 
Back
Topp