Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?

Nr en prøvde vi ikke, men gikk ikke på prevensjon så tanken var det som skjer det skjer.
Nr to så var det på første forsøket
 
Nr 1: uplanlagt (brukte "sikker periode", altså kondom under EL-dagene, ingenting utenom, men testet ikke etter EL så bommet visst plutselig en mnd [emoji23])

Nr 2: Satt på andre forsøk (rakk å få igjen skikkelig mensen én gang siden første fødsel og bommet med aksjer på første EL)

Nr 3: Satt på fjerde forsøk (hadde god kontroll på EL med tester og temping)
 
2 år.. 2 SA’er og en kjemisk. Endelig klaffet igjen så nå håper jeg lille spiren er frisk og rask[emoji173]️
 
Nr 1: uplanlagt (brukte "sikker periode", altså kondom under EL-dagene, ingenting utenom, men testet ikke etter EL så bommet visst plutselig en mnd [emoji23])

Nr 2: Satt på andre forsøk (rakk å få igjen skikkelig mensen én gang siden første fødsel og bommet med aksjer på første EL)

Nr 3: Satt på fjerde forsøk (hadde god kontroll på EL med tester og temping)

Hoppet dere av i svingen på de «sikkre dagene»?
 
pp2 første gang, men da mistet vi.
pp4 mnd etter det.
 
Hoppet dere av i svingen på de «sikkre dagene»?
Hmm, jeg husker faktisk helt [emoji848] Tror ikke vi gjorde det på dagene rett før og rett etter mensen ihvertfall, gjorde det nok ihvertfall ikke den mnd jeg ble gravid. [emoji846]
 
Jeg ble gravid på pillen har ikke glemt noen eller slurvet, så det var ikke forventet eller planlagt kan man si!
 
Nr 1 etter en pp
Nr 2 etter tre pp (ammet..)
 
Første gang 2,5 år - endte i SA
Andre gang på pp2 etter SA - endte med kjemisk
Tredje gang på pp1 etter kjemisk- endte i MA, oppdaget i uke 8

Nå håper vi at det har klaffet på pp2 etter MA, vi har ventet en syklus.
Så ikke akkurat gjennomsnittlig her hos oss, spesielt siden jeg ikke har fullført et svangerskap enda.
 
8 måneder etter pilleslutt, men andre eggløsning på grunn av pcos.
 
2 ukered eldste, sluttet på pillen og kom aldri til første mens :p
Nr 2 tok det 3 mnd fra vi bestemte oss for å ''prøve'' til jeg var gravid. Vi prøvde egentlig ikke, bare lot være å unngå det. Så med tanke på hvor sjelden vi fikk til sengekos med en unge som ikke var året en gang, så gikk det veldig raskt :D
 
Back
Topp