Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?

2 år og 3 IVF forsøk. Har pcos.
 
Pp 11 :Heartred
 
Ca 2mnd fra vi ble enige om å prøve ;)
 
Vi brukte en del år(3-4 år) på førstemann, først på vanlig måten så til slutt måtte prøve prøverør og da ble han til på 3 og siste forsøk. Barn nr 2 ble til vanlig måten og det var litt overraskende at jeg ble gravid. Vi hadde vel egentlig prøvd ett års tid da. Vi hadde egentlig ikke trua og trodde vi måtte sette i gang med prøverør igjen og det hadde vi ikke lyst til.
 
Fant ut jeg er gravid idag. Ble refertilisert den 8 januar og var vår første pp. Så det gikk fort
 
Første pp alle gangene.
 
Med første barn satt spiren ved første aktive pp. Det ble uheldigvis en MA og en SA før datteren vår ble født ganske nøyaktig et år senere enn den første terminen hadde vært.

Nå er jeg gravid med nr 2, det klaffet i PP5. (Er 36 år, tar sikkert lengre tid enn hvis man er i 20-årene.)
 
Det gikk ganske nøyaktig et år fra vi sluttet med prevensjon til testen var positiv. (Begge er i starten av 30-åra)
 
Første gang ble jeg gravid i syklusen etter jeg sluttet på p-piller men det endte i en MA. Etter MA ble jeg gravid PP4 og er gravid i uke 10 nå, ser ut som det skal gå bra nå[emoji4]
 
Ble gravid på første pp, gang på gang, men mistet.. tok 5 pp'er før spiren ville sitte.
 
9 år uten piller.
Har hatt flere MA og SA imellomtiden, men til slutt tok det 9år før hun valgte å komme
 
Back
Topp