Hvor kommer dere fra? :)

ca 20-30 min fra flekkefjord i en liten bygd her :)

Regner med du skal føde i Flekkefjord da? :) Vi planlegger også det. Bor ca 35 min fra Flekkefjord, men på Vest-Agder sida! :)
 
Regner med du skal føde i Flekkefjord da? :) Vi planlegger også det. Bor ca 35 min fra Flekkefjord, men på Vest-Agder sida! :)

Nei, pga tidligere KS vil de nok ha meg til Stavanger.
Om det blir planlagt sectio så blir det Flekkefjord :)
Nå er det jo litt styr på Flekkefjord mtp at de muligens legger ned akuttfunksjonen. da forsvinner jo også KS og fødemulighetene der.
 
Nei, pga tidligere KS vil de nok ha meg til Stavanger.
Om det blir planlagt sectio så blir det Flekkefjord :)
Nå er det jo litt styr på Flekkefjord mtp at de muligens legger ned akuttfunksjonen. da forsvinner jo også KS og fødemulighetene der.
Nei, da kan jeg forstå det hvis du har hatt KS før. Håper jeg får kommet til Flekkefjord. Tror ikke akutten og føden legge ned så fort. Er ganske forskjell å kjøre 35 min til fødestua eller 1,5 time som det er til Krsand. Tror de vil risikere mange flere busslomme- og ambulansefødsler om de legger ned.
 
Nei, da kan jeg forstå det hvis du har hatt KS før. Håper jeg får kommet til Flekkefjord. Tror ikke akutten og føden legge ned så fort. Er ganske forskjell å kjøre 35 min til fødestua eller 1,5 time som det er til Krsand. Tror de vil risikere mange flere busslomme- og ambulansefødsler om de legger ned.

ja det er bare noe av hva de risikerer.
Helt vannvittig og veldig lite gjennomtenkt om Flekkefjord legges ned.
Har selv jobbet der på fødeavdelingen en liten stund og syns det er ett fantastisk og rolig tilbud der som stort sett har tid til pasientene i langt større grad enn de store universitetsykehusene.
 
ja det er bare noe av hva de risikerer.
Helt vannvittig og veldig lite gjennomtenkt om Flekkefjord legges ned.
Har selv jobbet der på fødeavdelingen en liten stund og syns det er ett fantastisk og rolig tilbud der som stort sett har tid til pasientene i langt større grad enn de store universitetsykehusene.
Uff, ja vi får ikke håpe det skjer, men er vel en fare for det etterhvert. Hørtes koselig ut å jobbe på et sånt sted. Mange som drømmer om det, tror jeg. Tror det iallefall hadde vært fint å være førstegangsfødende der, og ikke få følelsen av å være på samlebånd :)
 
Back
Topp