Hvor kjøper du dine tester ? Hva med ebay?

Rosalia

Elsker forumet
Hvor kjøper du dine tester? Hvilke type er du fornøyd med å ikke? Hva med ebay? Legg gjerne ved linker! Fornøyd med de fra tostreker, men det blir allikevel dyrt i lengden :/
 
Hvor kjøper du dine tester? Hvilke type er du fornøyd med å ikke? Hva med ebay? Legg gjerne ved linker! Fornøyd med de fra tostreker, men det blir allikevel dyrt i lengden :/


Jeg kjøpte nyrlig gtest (babyplan) på billigetester.no :) Der har dem pakker også som er veldig greit hvis du skal kjøpe flere enn 1 om gangen :) Ble under 200,- for 4 gtester + frakt :) Syns ikke det var ille pris når man ratt kan betalte det for en test i butikk etc
 
Jeg kjøpte nyrlig gtest (babyplan) på billigetester.no :) Der har dem pakker også som er veldig greit hvis du skal kjøpe flere enn 1 om gangen :) Ble under 200,- for 4 gtester + frakt :) Syns ikke det var ille pris når man ratt kan betalte det for en test i butikk etc

Jeg syns det er dyrt med tanke på hvor mange tester som flyr i måneden(spesielt el-tester), har bestilt på billigtester før, syns tostreker.no sine er bedre. Bruker 2 pk el tester i måneden, å det er 10 i pakken :p Hørt at babyplan sine kan gi skyggestreker :/
 
Stoler bare på cb og babyplan. Har noen eBay men fikk skyggestreker på de så de stoler jeg absolutt ikke på.
 
Jeg syns det er dyrt med tanke på hvor mange tester som flyr i måneden(spesielt el-tester), har bestilt på billigtester før, syns tostreker.no sine er bedre. Bruker 2 pk el tester i måneden, å det er 10 i pakken :p Hørt at babyplan sine kan gi skyggestreker :/


Jeg har aldri prøvd den testen, har bare lest at det er mange som er fornøyd med de og andre mener dem er ikke er fornøyde med de testene :) Så det er litt vanskelig å basere seg på hva andre tenker når det er så mange forskjellige meninger :) Men da har man noe å gå etter da :)

Jeg har aldri brukt CP så kan ikke gi deg noen råd på det :( Men vet ikke hvor sikkert det fra Ebay er, har handlet mye forskjellige håndarbeid via der og annet men ikke test :) Det er tilbud på billigetester.no på CP men vet ikke hvor mange det var igjen i de pakkene som var tilbud på :)
 
Jeg er ikke fornøyd med one Step sine g-tester eller el tester har fått 30 nye fra eBay nå av merket wondfo (eneste jeg kan tyde på esken ) så blir spennende og se hvordan de oppfører seg, dette er da g-tester.. testing starter om noen dager :)
 
Back
Topp