Hvor kjøpe silkelaken?

TauZa

Forumet er livet
    Dere bekken damer. Dere har sikkert som meg fått tips om å kjøpe silkelaken og legge dobbelt i sengen slik at d blir lettere å snu seg om natten. Men jeg har ett problem. Jeg finner det ikke noe sted.

Noen som har tips?
 
ORIGINAL: TauZa

    Dere bekken damer. Dere har sikkert som meg fått tips om å kjøpe silkelaken og legge dobbelt i sengen slik at d blir lettere å snu seg om natten. Men jeg har ett problem. Jeg finner det ikke noe sted.

Noen som har tips?

 
 
jysk eller Kid
 
Ikke på KID og ikke på Princess... Hater Jysk men om det ikke er mulig å finne det noe annet sted må jeg vell gå dit. 
 
Eller kansje SparKjøp eller hva det heter.
Vi fikk det av morfar til jul en gang og da hadde han kjøpt det der. Hehe.. Men det er jo noen år siden så ikke sikkert de har det nå lengre.
 
ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Om ikke, så kan du jo bare kjøpe et silkesengesett og legge som laken[;)]


Det er vist helt ut. for de har ikke det på verken KID eller Princess.. gå inn på Ellos.no å lete nå..
 
Fant jo da sånn plastetfrote.. det kan jo være greit å ha når det nærmer seg fare for vannavgang og ikke minst melkelekking. 
 
De hadde bare 80, 90 og 120 men trenger vell bare på min side egentlig.  
 
Silkelaken får du gratis på hjelpemiddelsentralen. Jeg har søkt om å få to stykk... Du snakker med ergoterapaut i kommunen din så lager hun en søknad til deg, men det tar en stund før en får de da.. Men det er sjikkelige greier... Er ikke sikkert det er så bra de en får kjøpt(hvet ikke hvor en kan kjøpe sant) Det som er med de du får hos hjelpemiddelsentralen er at de glir lett bare til sides, ikke opp og ned i sengen.. Kan ellers bli kansje så glatt.. Hehe..
 
skal spørre fysioterapeuten i morgen. ellers så har vi jo hjelpemiddel søknader på jobb.. haha. holder vell ikke.. 
 
hvet ikke om fysio skriver sånne nei.. Du kan jo alltids låne på et sykehjem om nøden blir stor.. [&:]
 
Sniker, men jeg har sydd et selv denne ganga- hvis du vil kan du få kjøpe det til en grei pris :) det funka gull for meg i svangerskapet og dagene på barsel. Er sydd i sateng fra stoff og stil, men mye mindre enn det lakenet på lenken over.
 
Back
Topp