Hvor kjøpe kluter?

Vi har mange forskjellige, mest fornøyd med de tjukke fra princess. Bruker vaskekluter hver eneste dag selv, blir å hamstre fra princess når vi får smått. Verd prisen da jeg har hatt dem i mange år og de fortsatt er like fine.
Vi har tørketrommel så de blir ikke harde.

Hvis du skal tørke bæsj og sånn vil jeg anbefale å kjøpe sånne engangsbommullskluter fra apoteket, sånn at du slipper å skylle og vaske :p
 
Jeg tenkte tjukke kluter kunne bli litt heftig for de små? Kanskje noen som har erfaring med dette? Jeg så for meg at tynnere kluter kanskje var bedre for småttiser?

Skal nok bruke kluter til bæsj også ja :) prøver å holde oss unna engangsting så godt som mulig for å skåne miljøet.
 
Jeg kjøpte kjempetynne (og billige) kluter på Sparkjøp. De har gode gulpekluter også (gaskluter)
 
Syns KID sine virker fine og har kjøpt en del av de, har ofte 3 for 2 på (gulpe/)kluter etc, og 40 % på barneprodukter med gjevne mellomrom :)
 
Her har vi vært kjempefornøyd med Nøstebarn sine bomullskluter.
 
Princess frottekluter og ikea sine har vi vært mest fornøyde med. Har også noen i gas fra Princess men synes ikke de er like gode som kluter. Store gaskluter har imidlertid vært supre som gulpekluter [emoji108][emoji4]
 
Kjøpte noen tynne frottekluter på Rudo - en haug blå til ansikt og en haug rosa til rompe. Så tenker vi kjøpe en haug vanlige hvite frottekluter på ikea i tillegg, og ellers bruke engangskluter/myke kompresser å vaske baby med. Gaskluter til gulping og generelt søl tenkte jeg kjøpe på Sparkjøp :)
 
Back
Topp