Hvor i landet

Hvorfor vil dere heller føde i Lillehammer? [emoji39] Spør bare fordi jeg er nysgjerrig [emoji4]

Fordi Lillehammer har/har hatt ett mykje bedre rykte enn Elverum! [emoji85] e superfornøgd me begge mine forrige fødsla (ks) og vil ingen andre plassa no! [emoji6]
 
Suldal. Skal føde i Haugesund, kan bli ein utfordring med 2 timer kjøring. Fra fødselen startet med sistemann til han var ute gjekk det 1t og 45 min.
 
Suldal. Skal føde i Haugesund, kan bli ein utfordring med 2 timer kjøring. Fra fødselen startet med sistemann til han var ute gjekk det 1t og 45 min.

Får håpe dem tilrettelegger fødsel for deg, og kanskje setter deg igang sånn at du slipper å føde i bilen [emoji39]
 
[emoji87][emoji87] ingen vestlendinger her? Jeg skal ha pks på HUS [emoji4]
 
Akershus her :) vi har bestemt oss for hjemmefødsel hvis alt ligger tilrette for det. Hvis det ikke går blir det fødsel på ahus.
 
Skal vel egentlig føde på sørlandet sykehus :) men var så fornøyd med SUS sist (vi bodde i stvg når første kom) at jeg nesten har lyst til å "bo" hos mamma rundt fødsel :hilarious:
Neida tror ikke jeg orker å være hos mamma da :p
 
Oslo. Har ikke søkt enda, men tenker at jeg går for Ullevål, på grunn av barselshotellet. Hadde hastekeisersnitt der sist, og følte meg ganske godt ivaretatt.
 
Så spennende . Hvor mye koster det
Selve fødselen med vakt mellom uke 37 og 42 koster ca 7000 kr, også blir det noen kronasjer for oppfølging både før og etter. Regner med å måtte punge ut rundt 10k mer eller mindre, men det er det verdt om jeg kan unngå sykehus :) er jo visse kriterier som må oppfylles, og vil absolutt ikke inn med mindre jeg må.
 
Back
Topp