Hvor i landet

Nøffe

Betatt av forumet
Hvor kommer alle fra og hvor skal dere føde? [emoji39] Litt nysgjerrig bare jeg da vettu [emoji28]
Selv bor jeg i nærheten av Hamar, og skal føde på Elverum Sykehus [emoji4]
 
Vestfold blir å føde i Tønsberg [emoji4]
 
Langt nord her, helt oppe i Harstad.. [emoji5]
Usikker på om jeg får føde i Harstad, ettersom jeg tror fødeavdelingen her er sommerstengt om jeg skulle gå over termin [emoji15]
Da blir det i såfall Tromsø eller Narvik [emoji17]
 
SUS her også, men håper på fødeloftet[emoji6]

Jeg ville det når dem var ny etablerte når jeg skulle ha nr 3. Ente da med, og gå 15 dager over tiden :( Dermed fikk jeg ikke lov. Etterpå har jeg også gått for langt over tiden, og blitt satt i gang. Tipper på det samme denne gang også ;)
Fødeloftet har jeg derfor gitt opp, og drømme om da ting ikke går etter planene mine :whacky011
 
Jeg ville det når dem var ny etablerte når jeg skulle ha nr 3. Ente da med, og gå 15 dager over tiden :( Dermed fikk jeg ikke lov. Etterpå har jeg også gått for langt over tiden, og blitt satt i gang. Tipper på det samme denne gang også ;)
Fødeloftet har jeg derfor gitt opp, og drømme om da ting ikke går etter planene mine :whacky011

Haha, ser den[emoji4] har vært en gang på føden (setefødsel) og fødeloftet andre gang. Likte meg best der, men ikke alltid man kan bestemme heller[emoji4]
 
Sus her! Og håper på fødeloftet!! Fødte der i februar, selv om jeg ble satt igang med en pille!! Veldig fornøyd!!
 
Tror det har vært en slik tråd ?? Skal føde på ahus, bor i Akershus :)
 
Back
Topp