Hvor i landet er dere fra?

Jeg er 5+3 idag [emoji106][emoji173] termin 18.november [emoji4] har du Snap? Lettere og prate der og bli bedre kjent tenkte jeg [emoji106][emoji173]
Jeg bruker veldig lite sosiale medier og bruker hverken snapchat eller facebook, men kanskje jeg må bli flinkere. Får se om det kanskje blir en snapchat konto etter hvert :)
 
Jeg bruker veldig lite sosiale medier og bruker hverken snapchat eller facebook, men kanskje jeg må bli flinkere. Får se om det kanskje blir en snapchat konto etter hvert :)
Det må du bli flinkere til ja [emoji106][emoji173] mye lettere og prate der [emoji4][emoji173] lyst til og møtes en dag og bli bedre kjent ?
 
Det må du bli flinkere til ja [emoji106][emoji173] mye lettere og prate der [emoji4][emoji173] lyst til og møtes en dag og bli bedre kjent ?
Det hadde nok vært veldig hyggelig! Ingen i min vennekrets som er gravide eller har barn.
 
Det hadde nok vært veldig hyggelig! Ingen i min vennekrets som er gravide eller har barn.
Jeg har noen i vennekretsen min som er gravide og har barn, men er aldri med dem , så da er det litt kjedelig .. kunne kanskje møttes på Jessheim en dag?[emoji173][emoji173]
 
Litt redd for at folk kan kjenne meg igjen(enda tidlig..:p) - men pytt , Nittedal:)
Er du også fra Akershus? Hvor i såfall?:)
 
Akershus, øvre Romerike
 
Back
Topp