Hvor har du stellebordet?

Dere som har erfaring, best å ha på badet? [emoji13]
Er nok best på badet ja. Vi har prøvd begge deler. Flytta inn på badet mens eldste brukte bleier enda. Mye lettere å ha det der. Vi har stellematta oppå vaskemaskina.
 
Hadde på rommet som skulle bli babyen sitt rom med største, og badet med minste. Foretrekker badet :)
 
Blir på badet. Litt funky løsning pga plass, får se hvordan det går etterhvert.
 
Har det på badet :)
 
Ville aldri hatt det noe annet sted enn på bad/vaskerom. Min erfaring er at man trenger vann for å skifte (våtservietter nødløsning). Synes også det er uhygenisk å skulle skifte på soverommet, ville ikke gått på do der jeg skulle sove jeg heller Ved plassmangel kan man jo bare ha stellematta på gulvet eller vegghengt?
 
Badet :) Har også gjort det mulig å stelle i senga så vi slipper å stå opp midt på natta :)
 
På badet [emoji5] Greit å ha dysjen rett ved siden av
 
Har hatt begge deler.

Mest praktisk på badet, men måtte ha på soverommet to steder jeg bodde fordi badet var for lite. Måtte da bruke våtserviett, så gikk greit. Men med nyfødt var vi på badet, for det er rett og slett for kaldt andre steder. Og etter bading og slikt må det være en stelleplass som er varm til tørking og påkledning.

Hadde en stellematte på vaskerommet da jeg ikke hadde badet i nærheten av gangen, for å kle på yttertøy :)
 
Har den på badet. Ei stellematte oppå vaskemaskina. Står sånn til at eg har tilgang til vatnet i vasken uten å måtte snu meg vekk frå babyen :) treng ikkje å flytte meg i det heile tatt og det er veldig praktisk og betryggende :)
 
Med de to første, stellekommode på rommet. Denne gangen bor vi i nytt stort hus, og har laget stelleplassen på vaskerommet. Helt fantastisk og med tilgang på alt man trenger. Skulle ønske jeg hadde det slik med de to første. Glad de sluttet veldig tidlig med bleie slik at alt bare ble gjort på badet☺️
 
Har en kommode på badet som fungerer som stelleplass:)
 
Back
Topp