Hvor har du kjøpt ammeBH?

M

Moderator Eve

Guest
Har dere kanskje et kupp å anbefale andre her inne?
 
Tar gjerne imot tips. Eg har noken frå forrige gong, men anar ikkje om dei kjem til å passa.
 
Jeg har kjøpt på H & M siden det var eneste butikken i byen hvor jeg fant amme-bh. Jeg er strålende fornøyd med dem, kommer til å kjøpe flere :) Men handler man på nettbutikker er det sikkert mange mange flere å velge i!
 
Jeg hadde fra Boob forrige gang, men er skuffet over holdbarheten på dem, de ble ganske fort misfarget av melkesøl og veldig slaskete i stoffet. Nå har jeg bare kjøpt noen billige fra HM, de har blant annet en del modeller som er vatterte, og det liker jeg. Har også sett noen på Kappahl som ser gode ut, men de har jo aldri størrelsen min. [emoji12]
 
Jeg må kjøpe på change siden de er de eneste som har str som passer meg..
Har du begynt å bruke de, og er du da isåfall fornøyd? Jeg vurdere å spandere på meg det, for de jeg har kjøpt et annet sted er det litt dårlig støtte i, og heller ikke to cuper.
 
Har du begynt å bruke de, og er du da isåfall fornøyd? Jeg vurdere å spandere på meg det, for de jeg har kjøpt et annet sted er det litt dårlig støtte i, og heller ikke to cuper.

De har bare en type der, så jeg kjøpte en svart og en hvit. For min del er de verdt hver kr, for da får jeg riktig mål rundt midje og en cup som passer perfekt. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd:)
Nå bruker jeg 75F, og det får man ikke tak i på H&M og sånn.
Har prøvd fra forskjellige og da er midjen for stor og cup for små, og det er ubehagelig å gå med..
 
De har bare en type der, så jeg kjøpte en svart og en hvit. For min del er de verdt hver kr, for da får jeg riktig mål rundt midje og en cup som passer perfekt. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd:)
Nå bruker jeg 75F, og det får man ikke tak i på H&M og sånn.
Har prøvd fra forskjellige og da er midjen for stor og cup for små, og det er ubehagelig å gå med..
Da blir det nok til at jeg går til anskaffelse av et par sånne jeg også.

Sliter med det samme problemet som deg, at de på HM o.l. er for store rundt og for liten i cupen. Bruker til vanlig 65/70 F/G i bhene fra change.
 
Jeg har ikke kjøpt meg nye denne gangen jeg [emoji56] har fremdeles de fra forrigemann (hm) , og tar sjansen på at de passer denne gangen også [emoji5] kan evt ta meg råd til å kjøpe litt dyrere etter fødsel når jeg ser hvordan de gamle passer etter melka kommer. [emoji5]
 
Da blir det nok til at jeg går til anskaffelse av et par sånne jeg også.

Sliter med det samme problemet som deg, at de på HM o.l. er for store rundt og for liten i cupen. Bruker til vanlig 65/70 F/G i bhene fra change.

Jeg også ligger til vanlig på 65/70, men dobbel D/E. Det er dyrt, men å ha på en bh som sitter riktig er en helt annen verden:)
 
Back
Topp