Hvor handler du ikke klær.

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvor handler du ikke klær til barna, deg selv, eller sambo/ektefelle?
Og hvorfor.
 
Handler ikke name it klær, da de rett og slett er helt ubrukelige i passform . Handler skjeldent på Cubus og kapphal også til Mary, da jeg ikke finner noe fint der og synes. Cubus sine klær er litt rare i fasongen.

Handler ikke på kapphal til meg selv eller gubben stort, finner ikke noe jeg liker der. Handler heller ikke på match eller vic da jeg synes det er for dyrt.
 
Kan vel heller si at for egen del blir det mye hm (sjelden til aldri av de andre butikkene; unntak er undertøy på cubus/Lindex/kapphal).

Mannen er nesten eksklusivt jack & Jones - eneste som fører bukser som er korte nok i beina

Ungene bruker det meste [emoji14]
 
Jeg handler lite på nameit, bortsett fra den fantastiske softshelldressen :) Den var på tilbud nå, typisk, ikke i budsjettet mitt :p
Handler lite på Cubus, men hender jeg handler der. Synes de har mye OK, kjøpte noe votter der og de var bra, men jeg kjøper sjelden klær til meg selv og da blir det ofte lindex eller hm til meg. Eller, der det er salg :p

Handler også lite på Kappahl, mannen foretrekker tskjorter og bukser fra dressmann.
 
Jeg handlet litt både her og der, og er av de som elsker newbie. Handler veldig lite på HM, men handlet nesten alle mammaklær der :)
 
Jeg handlet litt både her og der, og er av de som elsker newbie. Handler veldig lite på HM, men handlet nesten alle mammaklær der :)
Ja, var eneste stedet jeg fant greie mammabukser..

Avsporer litt, men hvordan går det med deg? :)
 
Ja hvis man kommer inn i klærne til kapphal så er det noe fint, men xxl avd dems har ikke så mye fint. Og jeg er Ikke den største newbie fan.
Nei Ok . Newbie er mye fint syns jeg, men også annet på kappahl. Kaxs er bra. Og hamtom republic har også noe
 
Jeg handlet litt både her og der, og er av de som elsker newbie. Handler veldig lite på HM, men handlet nesten alle mammaklær der :)
jeg liker også newbie :) Men synes det er noe overpriset
 
Ja, var eneste stedet jeg fant greie mammabukser..

Avsporer litt, men hvordan går det med deg? :)
Takk, her går det bra. Håper å gjøre mini til storebror neste år. Mistet i september, men håper å bli gravid igjen før jul. :) Alt bra med dere?

Tilbake til tema, så arver vi så mye at jeg nesten ikke trenger å handle til mini :)
 
Takk, her går det bra. Håper å gjøre mini til storebror neste år. Mistet i september, men håper å bli gravid igjen før jul. :) Alt bra med dere?

Tilbake til tema, så arver vi så mye at jeg nesten ikke trenger å handle til mini :)
Arf :/ krysser fingrene for at han blir storebror i 2018, ja :)
 
Back
Topp