Hvor godt kjenner du din menstruasjonssyklus?

M

Moderator Steffen

Guest
Mellom 300 og 500 ganger i livet gjør kroppen seg klar til unnfangelse. Men hvor godt kjenner du egentlig kroppen din? Bli kjent med syklusen din, så øker du også sjansen for å bli gravid!

kjenn_syklusen980-2-1.jpg


Les hele artikkelen her!

Hvor godt kjenner du din egen syklus? Har du stålkontroll? :)
 
Jeg har så god kontroll som er mulig.

Pr nå har jeg ikke syklus, jeg har hormonspiral og har ikke hatt mens siden jeg fødte min yngste datter for 2,5 år siden. Jeg pleier få igjen mensen etter 1,5-2 år etter fødsel sånn ca etter de andre ungene så jeg antar spiralen er årsak til at jeg ikke fikk den denne gangen (hun var nesten 1,5 når jeg satte den inn)

Sånn uten hormoner har jeg en syklus på en plass mellom 25 og.... 78 dager. Mensen er trofast og stabil 14 dager etter El. Men El er jeg ikke så god på. Som prøver og mellom barna som prevensjon har jeg derfor tempet og evt testet med El tester i perioder så jeg har kontroll på El. Men slikt har jeg ikke nå
 
Har liten kontroll over det :hilarious: Men pleier å bruke mensapp for da er den ala nøyaktig :) Men har hatt hormonspiral så da har jeg ikke brydd meg så mye om syklusen siden ikke mens :p
 
For godt. Skulle ønske den holdt seg unna annet enn når jeg trenger den :confused: bare tull og vas å ha syklus når man ikke kan blir gravid uansett.
 
Null kontroll, den varierte gjerne mellom 300-400 dager før vi begynte prøvingen. Nå håper jeg den holder seg unna frem til eventuelt neste runde med prøving ;)
 
god kontroll og regelmessig, kan som regel forutse når mensen kommer ganske nøyaktig.
 
Hadde god kontroll før, men ikke fått igjen mensen etter fødsel for 7mnd siden, så for øyeblikket: null kontroll;)
 
Back
Topp