Hvor gammel var du og pappaen da barnet ble født?

Vi var 30 og 31 da eldstemann kom, og så hhv 32/33 og 35/36. For oss var det passelig å begynne med barn da vi gjorde, men jeg må jo innrømme at jeg kjenner på kroppen at jeg takler dårlige å få så lite søvn som jeg har gjort siste året. Det har skjedd noe bare på de årene siden vi fikk første. Hjelper ikke på å ha to morgenfugler utenom heller da :p
 
Var 25 da eldste ble født og er 36 hvis dette går bra :)
Fordeler og ulemper med alle aldre.
 
Jeg var 27 (ble 28 to mnd etterpå) han var 28 (ble 29 senere samme år) Skulle helst vært litt yngre, men d passa ikke før da, så da fikk d være [emoji1]
 
Jeg var 19 år og mannen 25 år når nr 1 kom til verden.
Jeg var 24 år og mannen 30 år når nr 2 kom til verden.

Fin alder sånn sett. Men syns jeg var litt vel ung i etterkant. :)
 
Jeg fylte 26 to mnd etter og han var 32. Hadde egentlig planer om 2barn før fylte 25, men ikke alt som går etter planen;) fordeler og ulemper med alle aldre tenker jeg.
 
Var 25 år og han 26 år sist, nå er vi 28 år og 29 år ved neste. Kjempe fine aldre begge deler[emoji4][emoji108]
 
Med første var vi 22/30 og med andre 26/34. Helt topp alder:)
 
Mannen var 30 og jeg 24, ble 25 en god stund etter. Fin alder, men kunne godt vært noen år før :) Men da hadde det ikke vært lillemann da ❤️
 
Var 21 og 24 da eldste kom. Fin alder ja :)
 
Da eldste ble født var jeg 22 og gubben 26. Da yngste ble født var jeg 24 og gubben 28 :)
 
Jeg var 29 og mannen 28. Har alltid ønsket meg barn for 30 så det gikk akkurat :cool:
 
Jeg var 23 er 24 nå og han 40 :)
Og ho er 4uker i morgen :Heartred
 
Da min eldste ble født var jeg 21 år, så neste min kom når jeg var 25 og mannen 21, tredje 29 og 25, fjerde 32 og 28 år[emoji4] Siden jeg mistet mitt første barn så føler jeg at jeg ble veldig gamle før jeg ble mamma [emoji4]
 
27 og 41 :) Måtte prøve i 4 år før det gikk og med så stor aldersforskjell på oss så er det umulig å finne en "passende" alder for oss begge :p Men vi synes da det passer fint vi og håper at vi ikke må vente like lenge på nr.2 :)
 
Back
Topp