Hvor gammel var du da du oppdaget dine første grå hår? (hvis du har det enda ;))

Er 31 og har ennå ikke sett de.
 
Er 34 og har enda ikke sett de. Jeg farger riktignok håret, men har heller ikke sett de i etterveksten (og det har ikke frisøren heller som gransker godt). Men nedentil derimot....
 
Fyller snart 36 og har ingen grå hår foreløpig :) Moren min er 63 og har heller ikke begynt å bli grå (hun farger ikke håret), så jeg krysser fingrene for at jeg har arvet hennes gener der :)
 
28 mener jeg at jeg var. Er 31 nå og har heldigvis ikke mer nå enn for 3 år siden[emoji4]
 
29! Må være pga ivf hormonene:hilarious:
 
Jeg var rundt 21 år, tror jeg :( Nå er jeg 30, og det har vel kommet et par nye per år, men jeg ser det ikke så godt når håret blir farget. Kun i etterveksten ved tinningene, og de få som har dukket opp i øyenbrynene mine nå...
Men de i håret er glinsende sølvgrå, så jeg tror det blir fint når alt blir grått :)
 
Ett par år siden, når jeg var 23 og fikk barn nr 2.

Har kun noen få grå midt oppå hodet, tror det har litt med at jeg i en alder av 25 har gått gjennom 3 svangerskap :p
 
38,5 år nå, ingen ennå. Begge foreldrene mine + mormor fikk veldig seint grå hår så håper det gjelder meg også, siden jeg aldri "gidder" å farge håret. [emoji23]
 
29 år mener jeg, er 31 år no. Mye som skjedde det året så er sikker på det kom pga ekstremt mye stress.
 
24 år når jeg fant mitt første grå hår, men har ikke sett mer en ett eller to etter det. Er 32 nå så det dukker vel opp flere etterhvert.[emoji23]
 
Back
Topp