Hvor gammel var du da du oppdaget dine første grå hår? (hvis du har det enda ;))

Ikkje skjedd enda. Er 31. Håper jeg er lik mormor, hun døde noen måneder før hun ble 90 uten ett eneste grått hår. Og nei hun farget ikke håret:)
 
31. Det viser seg i følge min frisør at det er pga. stress. Hun nappet ut et hårstrå en gang, og viste meg - her er det pigment ytterst, her har du vært stresset for det er grått/hvitt og innerst ved hårrota har du pigment igjen. Så nå er det mye gråhår grunnet stress... Utrolig kjipt, men... Heller det enn å miste håret som mange gjør når de blir stresset, som min venninne da hun var midt oppi skilsmissen.
 
Jeg er 43 og har enda ikke sett et grått hår. Det kommer når det kommer.
 
Kom nå etter lille kom til verden. Er 34. Hadde ikke 1 før henne eller under graviditeten. Nå popper det ut flere å flere... Følte meg plutselig 10 år eldre over natta :( Plukket de første, men fikk streng beskjed av frisøren at det er fy fy, blir fort en vane så blir håret veldig tynt! Men det finnes hår maskara som man kan bruke hver dag :)
 
Tror jeg var 20 da det første dukket opp. Nå er jeg 30, og har fått ett til. Håper det fortsetter i samme tempo [emoji12]
 
28. Takk for de genene, liksom. :p
 
26 - og fikk helt panikk. Men først det siste året det har kommet noen flere, frem til nå har jeg kun drevet og nappet et par. Er 34. Broren min var helgrå når han var like gammel som meg så takker litt genene likevel ;)
 
Jeg er straks 39 og har ikke sett et eneste. Sikkert derfor jeg føler meg så ung :p
 
Ikke fått enda, men er bare 24 :)
 
21 år[emoji20] Mormor fortalte at da hun var 35 år hadde hun fått beskjed fra frisøren at det ikke lenger var noe vits i å stripe håret. Skulle hun skjule det grå, måtte hun farge alt. Gode gener der, altså[emoji111] Er heldigvis lysere i håret enn mormor, så her holder striping lenge[emoji4]
 
28 eller 29, plager meg ikke spesielt, og har ikke begynt å farge håret av den grunn (er ett par år siden).
 
Mitt første grå hår ble oppdaget når jeg var 22. Men ikke blitt så mangen etter det. På farssiden hos meg får damene hvitt hår tidlig.
 
Back
Topp