Hvor gammel var barnet/a da h*n kunne stå opp alene på morgenen..

Her står gutta på 3 og snart 5 år opp før oss, leker eller skrur på TV :)
 
Datteren vår er snart fire, og i grunn tror jeg det hadde gått helt greit. Men tenker alltid «tenk om...». Tror også jeg hadde stilt meg litt annerledes hvis stue og kjønnen var i samme etasje som soverommet vårt. Venter nok et år til, tenker jeg.
 
5 år og veldig morgen gretten, han står ikke opp før det er frokost på bordet. Gruer meg til han blir tenåring. Aner ikke hvordan jeg skal få han opp da.
 
Min kunne sikkert også gjort det før men jeg ønsket ikke at han skulle sitte alene på morningen så da sto en av oss opp
 
Vår sønn får ipad i senga si lørdag og søndag og kan se på barnetv 1-2timer. Noen ganger leker han med bilene sine mens han ser på barnetv. Mens mamma og pappa sover litt til Han begynte med det da var ca 4 år.
 
Eldste var tre år, tror jeg. Lillebror var yngre fordi han hadde storesøster med seg.
Står som regel opp og skrur på barnetv og lager til litt mat til dem, blir vekket når dem vil ha påfyll. :p Seksåringen klarer å skru på barnetv selv, om hun står opp første eller samtidig som guttungen. Soverommet vårt er ikke langt unna stua med kjøkkenet imellom.
 
Mi eldste på 4 har stått opp selv noen ganger, da leker hun stort sett på rommet sitt[emoji4] Hun liker ikke å være alene lenge av gangen, så kan godt hende det blir en stund til hun virkelig står opp alene[emoji4]
 
Back
Topp