Hvor går grensa på lite liv i magen?

Er nok et tegn, ja! Kom deg til føden og ta en sjekk om det er noe åpning :D
Skjønner ikke annet enn at dette må være et godt tegn :D
Trengte ikke komme inn til sjekk sa de... de regnet med det var tegningsblødning! Så lenge jeg ikke blødde i store mengder så var det ikke farlig... så får bare vente å se :rolleyes: men må jo være et godt tegn? Kom på i ste at Shit... vi hadde jo sex i går (alt for å få i gang dette her). Om det kan være grunnen til at jeg blør nå :( men har ALDRI blødd etter sex dagen derpå før... så syns det er rart om det liksom er grunnen nå :eek:
 
Trengte ikke komme inn til sjekk sa de... de regnet med det var tegningsblødning! Så lenge jeg ikke blødde i store mengder så var det ikke farlig... så får bare vente å se :rolleyes: men må jo være et godt tegn? Kom på i ste at Shit... vi hadde jo sex i går (alt for å få i gang dette her). Om det kan være grunnen til at jeg blør nå :( men har ALDRI blødd etter sex dagen derpå før... så syns det er rart om det liksom er grunnen nå :eek:

Arrrrgggghh!! Kjenner jeg blir skikkelig irritert på dine vegne. Er det et så himla stort problem å ta en sjekk daaa? hallo, du har en hel fanclub som sitter her liksom !! :p
Håper dagene går fort fremover og at baby er i armene dine på 1,2,3!
 
Arrrrgggghh!! Kjenner jeg blir skikkelig irritert på dine vegne. Er det et så himla stort problem å ta en sjekk daaa? hallo, du har en hel fanclub som sitter her liksom !! :p
Håper dagene går fort fremover og at baby er i armene dine på 1,2,3!

Haha, fanclub ^^ Det er jo akkurat det vi er ^^
 
Haha fanclub:D:D
Fremdeles ikke noe nytt, litt murring i ryggen til tider og svake blødninger, men thats it........
 
Detta var jammen meg en spennende tråd. Spent å følge fortsettelsen her altså :happy
 
Ligger nå med kraftige murringer i korsryggen, renner fremdeles lyserosa slim! Men murringene tar seg ikke opp og blir skikkelig vond... krysser fingrene for at jeg får sove litt og at murringene tar seg opp etter litt hvile :D:cool:
 
Ligger nå med noe jeg tror er rier! Kommer regelmessig på ca 7-8 min,er virkelig så vondt at jeg nesten tr
 
Ligger nå med noe jeg tror er rier! Kommer regelmessig på ca 7-8 min,er virkelig så vondt at jeg nesten tror jeg dør hver gang, varer i ca 40-50 sek. Håper det bygger seg opp og ikke dabber av!:D
 
Rier med ca 6 min mellomrom, dette er det vondeste jeg har vert med på. Herreguuuuuuuud!!!:woot:
 
Lykke til! Fanklubben heier på deg! [emoji2]
 
Tusen takk damer! :D Fremdeles mye rosa utflod, og regelmessige rier når jeg ligger. Men de forsvinner når jeg reiser meg opp å går, da stopper de komme:( og det er visst ikke et godt tegn...
 
Tusen takk damer! :D Fremdeles mye rosa utflod, og regelmessige rier når jeg ligger. Men de forsvinner når jeg reiser meg opp å går, da stopper de komme:( og det er visst ikke et godt tegn...

Da blir du liggende så lenge dem kommer da også går dem over til skikkelige greier som funker når du reiser deg opp.
Mine har faktisk på samme måte denne gang :eek:
Derfor fant jeg ut at ok da blir jeg liggende da også håper jeg dem går over til noe skikkelig til slutt. Og det gjorde dem jo :D
Men det var sånn at dem kom sjeldnere også når jeg reiste meg for å gjøre ting.
Men så omsider ble dem regelmessige og vannet mitt gikk når vi skulle inn på en liten kontroll på føden siden jeg hadde holdt på fra kl.11.00 og da var klokken 20.11 Nå er jo jeg flergangsfødende MEN ingen kropper jobber ligt. Så du kan jo være i latensfasen som meg også bare plutselig er ting skikkelig i gang. Ikke mist motet. At du har murringer, tak og slim er jo faktisk et virkelig godt tegn:D
 
Tusen takk damer! :D Fremdeles mye rosa utflod, og regelmessige rier når jeg ligger. Men de forsvinner når jeg reiser meg opp å går, da stopper de komme:( og det er visst ikke et godt tegn...

Du får bli liggende da :p
Å slappe av er veldig gunstig foran en fødsel :)
 
Da blir du liggende så lenge dem kommer da også går dem over til skikkelige greier som funker når du reiser deg opp.
Mine har faktisk på samme måte denne gang :eek:
Derfor fant jeg ut at ok da blir jeg liggende da også håper jeg dem går over til noe skikkelig til slutt. Og det gjorde dem jo :D
Men det var sånn at dem kom sjeldnere også når jeg reiste meg for å gjøre ting.
Men så omsider ble dem regelmessige og vannet mitt gikk når vi skulle inn på en liten kontroll på føden siden jeg hadde holdt på fra kl.11.00 og da var klokken 20.11 Nå er jo jeg flergangsfødende MEN ingen kropper jobber ligt. Så du kan jo være i latensfasen som meg også bare plutselig er ting skikkelig i gang. Ikke mist motet. At du har murringer, tak og slim er jo faktisk et virkelig godt tegn:D
Ja, de kommer skikkelig med 5 min mellomrom når jeg ligger, føles ut som jeg skal dø! Var ikke forberedt på disse smertene :eek: godt å høre andre med lignende erfaringer... er livredd for at jeg må ligge sånn i flere timer før riene også kommer når jeg er oppe å går.... og det er ikke særlig digg å tenke på at jeg må ligge sånn i flere timer :( men ja, jeg er jo hvertfall ett skritt nærmere:dummy1:
 
Back
Topp