Hvor fort blir teststrimler svakere etter SA?

Avokadonøtta

Flørter med forumet
Dette er vel som å spørre hvor langt er et tau, men ønsker likevel å høre andres erfaringer. Lurer rett og slett på hvor fort teststrimlene ble svakere etter en SA.

Kan legge til bakgrunnen for hvorfor jeg lurer. Er i følge appen 6+0 i dag, men blødde på søndag kveld og lørdag morgen, nok til at det kom en del på papiret (mer enn spotting), men ikke noe i trusa. Hadde resten av søndagen og i dag bitte litt brunt papriet. Ingen smerter, som ved forrige SA, så blir så usikker på om det er en SA eller bare en «ufarlig» blødning. Har bestilt time til HCG-prøve hos legen, men fikk ikke time før på torsdag, og da må jo ny test for å sjekke stigning/synking skje en gang tidlig neste uke igjen. Synes det er så altfor lenge å vente og ønsker egentlig bare å få bekreftet/avkreftet SA.

Tenkte kanskje jeg kunne sjekke litt selv hjemme, så jeg tok strimmeltest i går og i dag, men de er ganske like, og ser egentlig like ut som da jeg testet sist (26.november) så det hjalp jo ikke stort
 
Når man er kommet så langt som du er så vil vel kanskje strimlene være like sterke en god stund før man merker noe på de, hvis det er en SA. Og siden du ikke fikk legetime for hcg før på tørsdag, hcg sier ikke noe den heller når du er så langt som du er nå. Det er så store variabler i hva som er et normalt svangerskap og det skal heller ikke doble seg på 2 døgn lengre.
Det som vil gi deg et sikkert svar nå for å se ståa er en ultralyd.
 
Når man er kommet så langt som du er så vil vel kanskje strimlene være like sterke en god stund før man merker noe på de, hvis det er en SA. Og siden du ikke fikk legetime for hcg før på tørsdag, hcg sier ikke noe den heller når du er så langt som du er nå. Det er så store variabler i hva som er et normalt svangerskap og det skal heller ikke doble seg på 2 døgn lengre.
Det som vil gi deg et sikkert svar nå for å se ståa er en ultralyd.
Takk for svar :Heartred
Det gikk ikke veien for min del denne gangen dessverre. SA er garantert i gang i dag, så da får vi håpe kroppen kommer ser raskt tilbake i syklus.
 
Back
Topp