Hvor får man kjøpt hokus pokus barnestol?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Både jeg og samboer hadde hokus pokus barnestol som barn. Genial stol som kan brukes på 3 måter. Spisestol, gyngestol og bord-stol :) nå er jeg gravid med vår første og vil veldig gjerne at lillegutt skal ha en slik. Men søkere og søker men finner ingenting :sorry: er de gått ut av produksjon ? Noen som har sett i utlandet? Slik så stolen ut:
32858FBE-85F9-4B78-9F98-84F941A80E25.jpeg
 
Vi fikk en i dåpen til vår eldste som vi har brukt til begge våre. Men det var i 2014 den ble kjøpt som jeg tror var siste gang de ble solgt i Norge. Legger til en lenke til en svensk side hvor de selges, men de koster underkant av 1400kr ikke inkl frakt. Har selv likt bedre tripp trapp stolen mtp brukstid og pris :p
http://www.barnsangsfabriken.se
 
Vi fikk en i dåpen til vår eldste som vi har brukt til begge våre. Men det var i 2014 den ble kjøpt som jeg tror var siste gang de ble solgt i Norge. Legger til en lenke til en svensk side hvor de selges, men de koster underkant av 1400kr ikke inkl frakt. Har selv likt bedre tripp trapp stolen mtp brukstid og pris :p
http://www.barnsangsfabriken.se
Takk for svar :) så latterlig av Norge å ta bort stolen. Hysteri. Både jeg og 7 tantebarn har brukt min, ingen har noensinne falt eller velta :shifty: gullegod, tidløs stol. Skal se hva jeg finner på finn
 
Takk for svar :) så latterlig av Norge å ta bort stolen. Hysteri. Både jeg og 7 tantebarn har brukt min, ingen har noensinne falt eller velta :shifty: gullegod, tidløs stol. Skal se hva jeg finner på finn

Var aldri noe problem hos oss heller nei, og mi eldste var jo så dristig at hu klatret opp selv da hu var rundt 20mnd og oppover. :rolleyes:
 
Så at de hadde slutta å selge den nå. Er ca 4 år siden vi kjøpte våre. Men de har den på svenske sider. Veldig rask levering fra Sverige og aldri hatt problemer med det. Har kjøpt en del derfra til barna. Alt de slutter å selge i Norge får man som regel tak i i sverige.
 
Tror de har sluttet å selge her, men ett vennepar som bor i Sverige har en som de har kjøpt der :happy:
 
Back
Topp