Hvor er det «sprøeste» stede du har hatt sex?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Få høre deres historier, hvor er det sprøeste stede dere har hatt sex?

Er dere vanligvis litt spontane eller mer rutine mennesker?

Kjeder meg litt i kveld og tenkte å «piffe» opp samtaleemner[emoji87]
 
Det rareste er vel i toppen av et sånt fallskjermtårn. Det er en god del år siden.

Er slett ikke så spontan nå som tidligere, har nok blitt litt kjedelig sånn sett.
 
Jeg er en av de som liker å være litt spontan inn i mellom, men har en gubbe som helst ikke er det[emoji28]

Det sprøeste stede vi ikke har klart å holde oss er i syden i sjøen[emoji28] og på en fest så ble det en kjappis på badet.

Syns det piffer opp en ellers veldig rutine hverdag[emoji16][emoji106]
 
På et svaberg, og vi ble ferska...var på båttur inne i et sund uten innsyn, men det var flere som hadde tenkt å legge til der inne tydeligvis, så de kom rundt en sving og var ganske nære oss på kort tid. Himla pinlig ettersom mine klær lå langt borte og han jeg var med da bare hoppa i sjøen, mens jeg reiste meg opp i panikk...den båten snudde ganske raskt kan du si :hilarious: ler av det nå da men der og da var det så flaut!
 
På et svaberg, og vi ble ferska...var på båttur inne i et sund uten innsyn, men det var flere som hadde tenkt å legge til der inne tydeligvis, så de kom rundt en sving og var ganske nære oss på kort tid. Himla pinlig ettersom mine klær lå langt borte og han jeg var med da bare hoppa i sjøen, mens jeg reiste meg opp i panikk...den båten snudde ganske raskt kan du si :hilarious: ler av det nå da men der og da var det så flaut!

[emoji23][emoji23] unnskyld at jeg ler, men det er vel akkurat det som er «frykten» med spontansex[emoji23] men den som intet våger intet vinner[emoji41][emoji295]️
 
[emoji23][emoji23] unnskyld at jeg ler, men det er vel akkurat det som er «frykten» med spontansex[emoji23] men den som intet våger intet vinner[emoji41][emoji295]️
Det er lov å le heheh! Har ledd mye av det i ettertid. Vi hadde det jo veldig gøy frem til de kom ;)
 
I båten i fart mens jeg styrte den og mannen stod bak :D
 
Det var like før det skjedde under en konsert på Roskilde for noen år siden, men vi greide å holde oss til vi kom tilbake i teltet. Er i grunn ikke så veldig sprø sånn sett. Liker å ha det komfortabelt, så stående stillinger kan jeg fint klare meg uten.

Skulle ønske samboer var litt mer keen på dusjsex. Vi har stoor dusj, og ingenting er så sexy som glatte innsåpede kropper, eller hva? Men han sier at det egentlig mest blir litt konkurranse om å stå mest under strålen for å ikke fryse, og han har i grunn litt rett.
 
Back
Topp