Hvor drar man ?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Fikk en uventet tlf fra min mor. Hun vil ta med meg ,Mary Johanne på snart 2 og pappen på tur med 1 overnatting.

Så da lurer jeg på hvor drar man da?

Helst ikke steder som innebærer bading, da MJ er høreapparat bruker og får litt noie når hun er i svømmehall. Vi skal øve på å gå ditt etterhvert.

Vi bor i Sandefjord så vi må liksom holde oss rundt der vi kommer med bil på max 4 timer en veg.

Tusen takk for alle tips[emoji4]
 
Har en gutt på 2,5 som liker store maskiner og dyr.

Vi dro en tur til Sørumsand og tok Tertitten-toget ei helg.

Og pappaen og bestemor tok med guttungen på Fram-museet i Oslo ei anna helg (det passa ikke for meg, gravid med sensitiv luktesans).

Hva med en dyrepark i nærheten?

Eller Lilleputthammer? Blir det for langt unna?
Vi tenkte oss dit, men tida strakk ikke til i sommer.
 
Har du funnet noe gøy sted å reise?
Så koselig av moren din å overraske dere med en reise :)
 
Last edited:
Har du funnet noe gøy sted å reise?
Så koselig av moren din å overraske dere med en reise :)
Nei har ikke det[emoji4] er så vanskelig når man skal prøve å tilpasse det ei aktiv 2 åring og en 70 åring som er dårlig til bens.

Ja det er kjemp hyggelig og koselig av henne. Hun tar med seg mine 2 søstre og mennene dems til Refsnes Gods på Jeløya [emoji4]
Så ikke lett, har litt lyst til at jeg og gubben å skal kose oss litt for det hadde vi trengt.
 
Last edited by a moderator:
Hva med en tur til det badehotellet i Sarpsborg eller er det Halden? Der er det også et opplevelsesenter :)
 
Hva med en tur til det badehotellet i Sarpsborg eller er det Halden? Der er det også et opplevelsesenter :)
Har tenkt på opplevelse sentret, men vi var på teknisk museum og hun skjønte ikke stort. Badeland er utelukket i noen år ennå, hun er høreapparat bruker og vi må lære mer tegn før vi kan dra steder der ha ikke er i. Og så blir hun redd i svømmehallen [emoji4]
Tenkte å vente noen år før vi dro til opplevelse sentrert [emoji4]
 
Da ville jeg reist til dyreparken i Kristiansand :)
 
Jeg ville dratt til Hafjell og Lilleputthammer må jo passe til en aktiv 2 åring og en 70 åring som er dårlig til bens. Tre og en halv time i bil fra Sandefjord.
Har en gutt på 2,5 som liker store maskiner og dyr.

Vi dro en tur til Sørumsand og tok Tertitten-toget ei helg.

Og pappaen og bestemor tok med guttungen på Fram-museet i Oslo ei anna helg (det passa ikke for meg, gravid med sensitiv luktesans).

Hva med en dyrepark i nærheten?

Eller Lilleputthammer? Blir det for langt unna?
Vi tenkte oss dit, men tida strakk ikke til i sommer.
Så masse gode forslag! Lilleputthammer ligger tre og en halv time fra Sandefjord. Skulle til å foreslå det selv!
 
Tror jeg har fått overtalt gubben til å dra i bjørneparken, så er det bare å finne en helg som passer [emoji5]️
 
Back
Topp