Hvit klump på mandelen, vondt å svelge?

Villemoen

Forumet er livet
Har i ei vekes tid hatt vondt i eine mandelen når eg svelger.
På andre sida oppdaga eg i dag en kvit klump, for den ikkje vekk når eg pirker på. Føles ut som et ekkelt rusk.

Noen som har peiling på ka det kan vær? Går det over av seg sjøl?
 
kan være halsbetennelse.. stikk innom legen og spørr[;)]
 
når du får løs den kvite klumpen kommer du te å kjenne en STYGG lukt.. !!  Æ hadde det i nån år, men for 2 årsia fikk æ fjærna mandlene pga det og pga at de var for stor å æ va "syk" hele tia [:D][:D][:D] Nu når æ ikke har mandlan så e æ faktisk ganske så frisk... har ikke følt mæ så frisk på evigheter!!!

Såe ta deg en tur til legen å klag litt ...
 
ORIGINAL: Drømmeren

Sånn hadde jeg når jeg hadde mandel betennelse


Var du til legen med det?
 
ORIGINAL: Villemoen

ORIGINAL: Drømmeren

Sånn hadde jeg når jeg hadde mandel betennelse


Var du til legen med det?


Ja..mener å huske jeg fikk noe medisin for det.. du kan jo ta en tlf til legen å høre
 
Det heter mandelpropper, du kan kanskje bruke godt skylle vann for å få vekk lukten eller operere vekk mandlene[:D]
 
Nei,det lukter ikkje i heile tatt, har en klomp på mandelen og en bak på tunga. Får det ikkje vekk.
I tillegg til at det gjer ganske vont i den andre mandelen.
 
Jeg hadde en sånn klump på mandelen. Også ble den en diger byll!
Så måtte på sykehuset å suge ut alt pusset med en sprøyte...!!!
Er det vondeste jeg har vært borti[&o]
Men er sikkert ikke det er sånn du har[:)]
 
Da jeg hadde hvite ekle klumper på mandlene kunne jeg ta to q-tips og presse ut en lite klump med gugg. Dette gugget stinket skikkelig da. Legen min trodde det var bare matrester som samlet seg. Jeg fikk aldri skikkelig svar på hva dette kunne være, men jeg syns det var så plagsomt at jeg valgte å få mandlene fjernet.
 
Back
Topp