Hvis du er innom her så......:)

Jeg har glemt litt av det, for å være ærlig. Fikk baby igjen i mars og vært mest i den termingruppa. Hvordan er det med dere? Flere som har fått barn igjen? :) Dette ble nr 3 hos oss og nå har vi valgt å si stopp. Er mildt sagt hektiske dager og jeg er supersliten for tiden.. Men det blir vel bedre etterhvert. :)
Ja eg blev ju gravid med nr 3 sommar 2015 da var E 13 mnd. Visste ikkje om det før mensen hade eg så eg kom på ul då var eg 11+4 uker. Min eldste blir 5 i september E blev 3 år 27 juni og minste blev 1 år i april så hektiskt ja de e det verkligen .
E børjar på storbarns avdeling på mandag. Hoppas og tror de vill gå bra :). Hon er en stor stark sta jenta som vet hva hon vill.
Minstemann skall eg vara hjemma med 1 år till. Hur går det mer er??
 
Ja eg blev ju gravid med nr 3 sommar 2015 da var E 13 mnd. Visste ikkje om det før mensen hade eg så eg kom på ul då var eg 11+4 uker. Min eldste blir 5 i september E blev 3 år 27 juni og minste blev 1 år i april så hektiskt ja de e det verkligen .
E børjar på storbarns avdeling på mandag. Hoppas og tror de vill gå bra :). Hon er en stor stark sta jenta som vet hva hon vill.
Minstemann skall eg vara hjemma med 1 år till. Hur går det mer er??
Oi, ja da har du tre tette! :) Her begynte mellomste jenta på stor avdeling i barnehagen i dag, mens eldste begynner i 3.klasse om et par uker. Utrolig hektisk tid dette her, men veldig koselig også. Minstemann er snart 5 måneder og er skikkelig bærebaby, skal bæres overalt og være helt inntil mamma. Begynner å bedre seg litt nå, med korte lekeøkter på gulvet, men fortsatt rimelig slitsomt å knapt kunne trille tur før han skal opp på armen. Vil helst sove inntil meg. Men det går seg vel til snart! :)

Håper det gikk bra med oppstart på stor avdeling for din også i dag. :) Ha en fin dag!
 
Vi skulle hatt en liten baby, men dessverre mistet vi i uke 9. Nå er jeg gravid igjen , etter det som føltes som en evighet! Tok nesten et år, og det var tøft. Endelig gravid igjen med nr 2 som forhåpentligvis kommer i mars [emoji4] gutten vår har begynt på stor avdeling og trives veldig godt [emoji4]
 
Vi skulle hatt en liten baby, men dessverre mistet vi i uke 9. Nå er jeg gravid igjen , etter det som føltes som en evighet! Tok nesten et år, og det var tøft. Endelig gravid igjen med nr 2 som forhåpentligvis kommer i mars [emoji4] gutten vår har begynt på stor avdeling og trives veldig godt [emoji4]

Så leit å høre om at dere mistet... men hurra for ny spire![emoji2] Gratulerer så mye! Krysser det som krysses kan for at lillegutt blir storebror i Mars[emoji177]

Så godt at han trives godt! Ingenting er bedre enn det[emoji4][emoji4]
 
Back
Topp