Hvilket sete sitter barnet i? :)

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Vi har akkurat skiftet fra MaxiCosi pepple til MaxiCosi 2Way Pearl. Håpte at han skulle sitte i babystolen ihvertfall én mnd til, men Lillevill vil opp og se ;-) Veldig fornøyd med stolen så langt. Kan legges ned svakt til hvilestilling. Han har det ihvertfall fint bak i bilen :-D
 
Nå sitter han i Cybex Sirona. Kjempefornøyd! Har også kjøpt BeSafe izi Plus til den andre bilen, men det har vi ikke prøvd enda. Spent på om jeg liker det like godt. Er så deilig å kunne snu sete mot døren når jeg setter han inn!
 
Nå har vi bytta ut babystolen, har BeSafe modular i-size. Liker det veldig godt :)
 
Nå har vi bytta ut babystolen, har BeSafe modular i-size. Liker det veldig godt :)

Jeg også! Håper det funker like bra som de lover! Ser så lite ut i forhold til highway2 som storesøsteren har sittet i fra 10 mnd til nå (snart 3 år)
 
Bare min som fortsatt sitter i babystolen? [emoji5] Tenkte vi skulle bytte nå straks, da til Sirona.
 
Vi bytta for et par uker siden, da var det absolutt på tide, hun sitter bedre i større sete. Blitt tung å bære og i stolen :p

Ja, begynner å bli litt tungt å bære. [emoji5] Begynner å bli store nå, disse småttisene.
 
Back
Topp